آخرین اخبار

نشان دادیم والیبال نشسته و طلای آن مال چه کسی است +فیلم


نشان دادیم والیبال نشسته و طلای آن مال چه کسی است +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، به فاصله یک روز پس از اتمام بازی‌های پارالمپیک ٢٠٢٤ پاریس، آخرین گروه کاروان اعزامی به این بازی‌ها به کشور بازگشت.

این گروه شامل ورزشکاران و اعضای کادر فنی رشته‌های پارا دوومیدانی، پاراوزنه برداری، پاراتکواندو، والیبال نشسته، پاراشنا، پاراقایقرانی و پاراجودو بود.

داوود علیپوریان، کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته پس از بازگشت از پاریس گفت: نشان دادیم والیبال نشسته و طلای آن مال چه کسی است، بچه‌ها غیرت کردند و جنگیدند، ما نشان دادیم والیبال نشسته و طلای آن مال چه کسی است.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ادامه داد: تیم بوسنی یک ست گرفت و ست بعدی را هم داشتند از چنگ ما در می آوردند ولی بچه‌ها واقعا غیرت کردند و جنگیدند. مدال طلا را در وهله اول به ملت عزیزم تقدیم می‌کنم. امیدواریم که بتوانیم همچنان قهرمانی را حفظ کنیم.

علیپوریان در آخر گفت: همسرم طی مدتی که ما مدام در اردو بودیم خیلی سختی‌ها را تحمل کرد؛ مدال طلا را تقدیم او می‌کنم چون واقعا برای من زحمت کشید.

هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ٧ تا ١٨ شهریور در پاریس برگزار شد. کاروان ورزش ایران با نام فرزندان ایران و با ٦٥ ورزشکار در ١٠ رشته در این دوره بازی‌ها شرکت داشت.

این کاروان با ٢٥ مدال شامل ٨ طلا، ١٠ نقره و ٧ برنز در جایگاه چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه