آخرین اخبار

حمایت رئیس باشگاه جنوا از فیفا/ اعتراض بازیکنان به بازی‌های فشرده اشتباه است!


به گزارش “ورزش سه”، درحالی‌که اکثر بازیکنان و اتحادیه‌های آن‌ها از تعداد زیاد بازی‌ها شکایت دارند، آلبرتو زانگریلو، رئیس باشگاه جنوا، نظر متفاوتی دارد.

اتحادیه بازیکنان تابستان امسال اعلام کرد که به دلیل تقویم جدید که هم مسابقات باشگاهی و هم ملی را بیشتر کرده است، علیه فیفا یک اقدام قانونی آغاز کرده است.

برگزاری جام باشگاه‌های جهان در تابستان آینده، استراحت بازیکنان را حتی سخت‌تر می‌کند و هشدارهایی وجود دارد که این امر منجر به افزایش مصدومیت‌ها خواهد شد.

با این حال، رئیس باشگاه جنوا دیدگاه متفاوتی در این باره دارد. او گفت: «ما در مسابقات اروپایی شرکت نمی‌کنیم، اما باشگاه‌های بزرگ که این مشکل را دارند، بازیکنانی زیادی هم دارند و می‌توانند ترکیب‌های متفاوتی به بازی بفرستند.» زانگریلو که در روزهای عادی استاد دانشگاه در رشته پزشکی است، افزود: «من به اِن‌بی‌اِی نگاه می‌کنم که هر دو یا سه روز یک بار بازی می‌کنند، بنابراین نگران نیستم. آن‌ها سالم هستند و پول‌شان را به موقع دریافت می‌کنند، بنابراین کاملاً درست است که این تعداد بازی کنند.»

حمایت رئیس باشگاه جنوا از فیفا/ اعتراض بازیکنان به بازی‌های فشرده اشتباه است!

زانگریلو احساس می‌کند که خشم اتحادیه بازیکنان اغراق‌آمیز است. این اتحادیه داده‌ها را تحلیل کرده و متوجه شده که برخی از بازیکنان منچسترسیتی در طول فصل ۲۴-۲۰۲۳ در بیش از ۷۰ بازی حضور داشته‌اند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه