استان ها > لرستان

با اتوبوس به خرم‌آباد آمدیم



با اتوبوس به خرم‌آباد آمدیم

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد بیان کرد: لیاقت مردم مهمان نواز و خوش عهد این سرزمین بود که تیمی را در لیگ برتر داشته باشند و بتوانند مهمان نوازی کنند.

وی با بیان اینکه لرستانی‌ها شور و شعف زیادی را به لیگ برتر ایران تزریق می‌کنند، اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی می‌تواند جذابیت‌های خوبی داشته باشد، از این جهت که هر دو تیم دنبال این هستند بتوانند فوتبال روی زمین و با کیفیت درست و مناسبی را بازی کنند.

ربیعی افزود: بعد از این بازی وارد «فیفا دی» اول خواهیم شد و پارت اولیه مسابقات لیگ انجام می‌شود و یک فرصت دوباره بازسازی است برای اینکه تیم‌ها خودشان را برای ادامه لیگ مهیا کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش گفت: فکر می‌کنم فرآیند بازی می‌تواند خوب باشد و در نهایت هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند از دیدن یک بازی با کیفیت و عاری از هر گونه حاشیه لذت ببرند. امیدوارم تیم ما هم کار و برنامه‌های خود را درست انجام بدهد.

وی اضافه کرد: ما نزدیک هفت ساعت و نیم با اتوبوس در مسیر بودیم، خودم علاقمند نیستم به این مسائل بپردازم و دوست دارم تمرکز تیم و خودم به بازی فردا باشد، «حرف نزده» را همیشه می‌شود زد.

او که از این وضعیت ناراحت به نظر می‌رسید یادآور شد: کلاً در رابطه با فصل کنونی برای مجموعه ذوب آهن حرف زیاد دارم.

ربیعی خاطرنشان کرد: سال گذشته توانمندی خودم و مجموعه تیم را توانستیم نشان دهیم، انتظاراتی داریم که به وقتش در مورد آن صحبت خواهم کرد. الان تمرکز باید روی بازی فردا باشد تا بتوانیم کارمان را انجام دهیم و بعدها می‌شود در مورد مشکلات صحبت کرد.

ادامه دارد….

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه