آخرین اخبار

ادعای مارسکا: باید افکار پوچتینو را بیرون کنم


به گزارش “ورزش سه”، مائوریسیو پوچتینو نتوانست انتظاراتی که مدیران باشگاه چلسی از او داشتند را برآورده کند و پس از پایان رقابت‌های فصل گذشته با توافقی دو طرفه از هدایت این تیم کنار رفت.

مدیران این باشگاه مذاکراتی را با چند مربی انجام دادند اما در نهایت تصمیم گرفتند که انزو مارسکا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند و او قرار است در رابطه فصل آینده لیگ برتر انگلیس روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

چلسی نیمه‌شب گذشته به وقت ایران در دیدار دوستانه در اردوی پیش‌فصل، که در آمریکا در حال برگزاری بود روبه‌روی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ در این دیدار شکست خورد تا انتقادهایی از عملکرد او و بازیکنانش که سه باخت را در آمریکا کسب کرده بودند مطرح شود.

ادعای مارسکا: باید افکار پوچتینو را بیرون کنم

مارسکا درباره سبک بازی تیمش به خبرنگاران گفت:” مشکل تیم ما دفاعی است. این عادتی است که در این تیم مانده است. ما عادت داشتیم که کارهای دفاعی را از جلو انجام دهیم. این عادتی است که از سال گذشته در تیم مانده است. 
ما سعی داریم که خط دفاعی را کمی عقب بکشیم. در حدود چهار یا پنج متر هم کافی است. این وضعیت باعث شد که در فصل گذشته گل‌های بسیاری دریافت کنیم. اما با دقت روی آن کار خواهیم کرد تا این مشکل را به زودی حل کنیم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه