ورزشی > سایر ورزش‌ها

ناطق نوری: هیچ رشته رزمی تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیست



ناطق نوری: هیچ رشته رزمی تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیست

عباس ناطق نوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی که نزدیک به 2 هفته است مسئولیت آن را برعهده گرفته‌ام جزو پرمخاطب ترین فدراسیون ‌ها است که 28 کمیته و انجمن دارد. امیدوارم با برنامه‌ریزی و حمایت وزارت ورزش بتوانیم حمایت خوبی از ورزشکاران این فدراسیون داشته باشیم و روند قهرمانی‌ها را توسعه دهیم و در حوزه ورزش همگانی بسترسازی کنیم تا جامعه هدف از این خدمات به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی در خصوص تفکیک برخی سبک‌ها از فدراسیون انجمن‌ ورزش‌های رزمی و این که در حال حاضر چه رشته‌های رزمی تحت پوشش انجمن‌های ورزشی قرار دارند، تصریح کرد: در این فدراسیون رشته‌های رزمی زیادی نداشتیم به جز جوجیتسو که طی نامه ای که چند روز پیش از وزارت ورزش دریافت کردیم انجمن جوجیتسو نیز مستقل شد و در حال حاضر رشته‌هایی که پرمخاطب ورزش رزمی بودند از ما جدا شدند و هیچ رشته ورزشی که تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی باشد، در انجمن نداریم.

ناطق نوری همچنین درباره برنامه‌های فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تصریح کرد: چون بازی‌های آسیایی داخل سالن را پیش رو داریم تلاش بر این است که اردوهای تیم‌های مختلف را به موقع و بدون هیچ تاخیری در استان های مختلف برگزار کنیم تا از تمام ظرفیت‌های خود به درستی استفاده و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: به دنبال این هستیم که در چند رشته ورزشی میزبانی بگیریم که در این زمینه صحبت هایی صورت گرفته که هنوز قطعی نشده، به محض این که قطعی شود اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه