آخرین اخبار

مونتلا: باید پیشانی همه بازیکنان‌مان را ببوسیم!


به گزارش “ورزش سه”، ماجراجویی تیم ملی ترکیه در یورو ۲۰۲۴ شنبه‌شب با شکست ۲-۱ مقابل تیم ملی هلند به پایان رسید و آنها از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماندند. پس از پایان بازی وینچنزو مونتلا به مقابل خبرنگاران آمد و عملکرد تیمش در یورو ۲۰۲۴ را ارزیابی کرد.

او گفت:«نگاه کردن بیش از حد به جزئیات چیز خوبی نیست. ما به شکل فوق‌العاده‌ای از گروه خود صعود کردیم و باید به کارهایی که به خوبی انجام دادیم توجه کنیم. این بازی را به دلیل بی‌تجربگی از دست دادیم. هیچ پشیمانی‌ای ندارم. البته می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، اما سه بازی را در این تورنمنت بردیم و رکوردهای قبلی را شکستیم. باید پیشانی این بازیکنان را ببوسیم. نگران نباشید، آینده بسیار روشن‌تر است و من آن را امن می‌بینم.»

مونتلا افزود:«من با اعتماد به نفس به آینده نگاه می‌کنم. ما یک تورنمنت فوق‌العاده داشتیم. بردهای هلند هم به اندازه ما بود. ما یکی از ۵ تیم برتر تورنمنت و تیمی بسیار خوب و جوان هستیم. بسیاری از بازیکنان حاضر در اینجا در مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۳۲ بین ۲۶-۲۷ سال خواهند داشت. ما با روح ترکی بازی کردیم. با وجود چنین شکستی، بازیکنان ما با قلب خود بازی کردند. از این پس به ترکیه نگاه متفاوتی خواهد شد.»

مونتلا: باید پیشانی همه بازیکنان‌مان را ببوسیم!

او همچنین بیان کرد:«گفتن اینکه اگر تغییرات را زودتر انجام می‌دادم، اینطور می‌شد و ما گل نمی‌خوردیم، آسان است. بعضی اوقات ممکن است از شما بپرسند چرا چنین تغییراتی را اینقدر زود اعمال کردی. ما یک تورنمنت فوق‌العاده داشتیم.»

مونتلا در پایان گفت:«تورنمنت بعدی برای من لیگ ملت‌ها در سپتامبر است. هدف ما استراحتی کوتاه و آماده شدن برای اهداف جدید است. هیچ نگرانی‌ای ندارم، برای خودم جشن می‌گیرم. بسیاری از بازیکنان ما بسیار جوان هستند. بودن در اینجا یک تجربه عالی بود.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه