آخرین اخبار

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در زنجان+ حواشی و فیلم


چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در زنجان+ حواشی و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، از زنجان  چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی یادواره شهدای خدمت از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز (پنجشنبه) ۱۰ خردادماه در سالن ۶ هزارنفری انقلاب زنجان شروع شد.

 نتایج قرعه کشی پنج وزن نخست به شرح زیر است:

 نتایج قرعه کشی پنج وزن نخست به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم ۱۰ نفر
۶۵ کیلوگرم: ۱۵ نفر
۷۴ کیلوگرم: ۱۴ نفر
۸۶ کیلوگرم: ۹ نفر
۹۷ کیلوگرم: ۱۱ نفر

این رقابت‌ها به علت درگذشت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند، با یک هفته تاخیر برگزار شد. قرار بود هشت کشور خارجی نیز در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند که تعویق مسابقات موجب انصراف آن‌ها شد. در نهایت ارمنستان با سه تیم و افغانستان با یک تیم در چهل و چهارمین دوره جام تختی حضور پیدا کردند.

در سطح شهر زنجان و مسیر منتهی به محل برگزاری مسابقات، تبلیغات اندکی از مسابقات دیده می‌شود. جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این خصوص گفت: تا هفته پیش تبلیغات در شان رقابت‌ها بود، اما شهادت رییس جمهوری موجب شد تا به احترام شهدا بنر‌ها را جمع کنیم.

تبلیغات محیطی سالن نیز چندان چشمگیر نبود و روی صفحات مانیتورینک تبلیغات تنها چند برند دیده می‌شود.

کشتی‌های پنج وزن نخست در ۲ تشک برگزار شد و سالن به خوبی برای این رقابت طراحی شده بود. رقابت‌ها با تلاوت آیات قران کریم و سرود ملی آغاز شد تا مهدی دشتی و امیرحسین سبزعلی آغازگر این پیکار‌ها باشند. در سالن تمثال شهدای خدمت نصب شده بود. همچنین تصاویری از جهان پهلوان تختی در سالن دیده می‌شود. مهدی تقوی، احسان امینی و محمد نادری در میز کمیته فنی حضور دارند.

آغاز رقابت‌های جام تختی؛ هیجان کشتی به زنجان رسید

تماشای این رقابت‌ها رایگان و بلیت‌فروشی انجام نشد. در ابتدای روز استقبال خوبی از مسابقات شد و شمار زیادی از جوانان و نوجوانان در سالن حضور داشتند.

آغاز رقابت‌های جام تختی؛ هیجان کشتی به زنجان رسید

در این رقابت‌ها بیشتر ستارگان کشتی حضور دارند. المپیکی‌ها شامل کامران قاسمپور، حسن یزدانی، امیرمحمد یزدانی، علیرضا سرلک و امیررضا معصومی از حضور در این پیکار‌ها معاف هستند و مجتبی گلیج نیز در این مسابقات حضور ندارد. در روز نخست مسابقات نفرات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم به روی تشک می‌روند.

 

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه