آخرین اخبار

حاجی‌عیدی و کسب 7 امتیاز برای ایرالکو:/ این بازیکن ناجی آلومینیوم و مجتبی است!


به گزارش “ورزش سه”، عارف حاجی‌عیدی هافبک دفاعی خوش استیل آلومینیوم اراک در طول فصل 3 گل برای این تیم به ثمر رسانده که هرکدام از آنها تک گل‌های مهم و امتیازآوری بوده است.

اولین گل او در بازی هفته یازدهم مقابل پیکان در شرایطی به ثمر رسیده بود که خودروسازان دقیقه 5 مسابقه به گل رسیده بودند و پیش از سوت پایان نیمه اول با اخراج لیموچی آلومینیوم ده نفره شده بود، حاجی‌عیدی در دقیقه 63 گل تساوی آلومینیوم را به ثمر رساند و یک امتیاز مهم را برای این تیم نگه داشت.

دومین گل او مقابل سپاهان در نقش جهان و یک بازی پرحاشیه به ثمر رسید تا 3 امتیاز شیرین به حساب آلومینیوم واریز شود، او در دقیقه 80 مسابقه پاس مهدی لیموچی را به گل تبدیل کرد تا شاگردان مجتبی حسینی برنده از زمین خارج شوند.

حاجی‌عیدی و کسب 7 امتیاز برای ایرالکو:/ این بازیکن ناجی آلومینیوم و مجتبی است!

آخرین گل این بازیکن هم در بازی برگشت مقابل پیکان به ثمر رسید تا علاوه بر اینکه رفت و برگشت مقابل این تیم موفق به گلزنی شده باشد، بازهم در دقایق پایانی مسابقه گل برتری را وارد دروازه حریف کند و سه امتیاز دیگر به حساب این تیم واریز شود.

حاجی عیدی در طول فصل در تمام 26 مسابقه آلومینیوم به میدان رفته و در 20 مسابقه به‌عنوان بازیکن ثابت در ترکیب حضور داشته و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم توانسته 7 امتیاز مهم را هم برای این تیم به دست آورد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه