سایر ورزش ها

پیکر مطهر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی تشییع شد


به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس، همزمان با ایام شهادت امام علی (ع) و با حضور جمعی از مسوولان کشوری و لشگری، مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، ورزشکاران و خانواده تیراندازی و عموم مردم از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه، ۱۵ فروردین ماه در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

مرتضی قربانی رییس فدراسیون تیراندازی، در این خصوص اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و موافقت رییس ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر این شهید گمنام امروز همزمان با شب‌های قدر و با استقبال گرم جامعه ورزشکار در فدراسیون تیراندازی به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی تشییع شد

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت سرداران کشورمان در کنسولگری ایران در سوریه اظهار داشت: اتفاق تلخ رخ داده در کنسولگری ایران در سوریه بار دیگر چهره زشت و پلید رژیم صهیونیست را به نمایش گذاشت. این اتفاق تلخ را به مردم و خانواده این شهدای عزیز تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: این شهدا خودشان از پهلوانان عرصه‌های جهاد و شهادت بودند که باید سر مشق زندگی همه ورزشکاران و قهرمانان قرار بگیرند. حضور جامعه ورزش در این مراسم باعث ایجاد وحدت و همگرایی در خانواده بزرگ ورزش می‌شود. یاد و نام همه این شهدا را گرامی می‌داریم و حملات دردناک رژیم صهیونیست به نوار غزه را نیز محکوم می‌کنیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه