آخرین اخبار

اعتراف ستاره رئال: برای فرار از استرس پیانو می‌زنم!


کد خبر : 2001775 |
24 بهمن 1402 ساعت 07:33 |
683 بازدید |

1
دیدگاه

اورلین شوامنی، ستاره رئال مادرید، اعتراف کرد که برای فرار از استرس و افزایش تمرکز به پیانو زدن پناه برده است.

اعتراف ستاره رئال: برای فرار از استرس پیانو می‌زنم!

به گزارش “ورزش سه”، زوج شوامنی و کاماوینگا این فصل باعث تغییر نسل خط هافبک رئال و نیمکت نشینی زوج تونی کروس و لوکا مودریچ شده اند. شوامنی به تازگی برای پر کردن جای خالی مدافعان رئال مادرید به دستور کارلو آنچلوتی در خط دفاع بازی می‌کند و در این پست جدید هم موفق ظاهر شده است.
شوامنی در میزگردی با تیری آنری و فرانسیس نگانو، قهرمان فرانسوی بوکس، به سوالاتی در مورد برخی تجربیاتش به عنوان یک ورزشکار پاسخ داد.

از او پرسیده شد برای فرار از استرس و افزایش تمرکز به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای چه می کند: “من یک پیانیست خوب هستم. واقعا خوب! من پیانو زدن را در طول جام جهانی 2022 شروع کردم. با برادرم کاماوینگا، در هتل به دنبال راهی برای حفظ تمرکز و آزاد کردن ذهنمان بودیم. شروع کردیم به شنیدن یک قطعه از لودویکو اینودی که یکی از آهنگ‌های موردعلاقه من است و بعد به خودم گفتم من باید آن را روی پیانو بنوازم.

1990311

بنابراین بعد از جام جهانی از پدر و مادرم خواستم برای من پیانو بخرند و شروع به نواختن حرفه ای تر کردم. از یک برنامه موبایل برای کمک به تمرینات موسیقی‌ام استفاده کردم و حالا می‌توانم یک موزیک را بشنوم و بعد آن را بنوازم. این خوب است، به شما کمک می کند تا روی زمان حال تمرکز کنید و استرس‌ها را از خودتان دور کنید.”

او در مورد تجربه مواجه با نژادپرستی در شبکه‌های اجتماعی بعد از از دست دادن پنالتی مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی هم گفت: “اکنون ارتباط با هواداران ساده‌تر است، اما در عین حال اوضاع بدی است، زیرا همه می‌توانند آنچه را می‌خواهند بگویند. وقتی سنم کمتر بود مواجه با این موارد واقعا آزارم می‌داد. قدرت ذهنی در حال حاضر پیچیده ترین قسمت رویارویی با دنیاست. ما به آن عادت می‌کنیم. وقتی پنالتی را از دست دادم، در شبکه‌های اجتماعی توهین‌های زیادی دریافت کردم. اما به اندازه اولین توهین‌ها در دیداری که در 18 سالگی برای موناکو انجام دادم آزارم نداد. وقتی سنتان کم است به خودتان شک می‌کنید و احساساتتان را درون خود می‌ریزید.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه