فوتبال و فوتسال

مطهری: تمام تلاش مان را می‌کنیم تا بهترین خودمان باشیم



به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی ایران مقابل امارات اظهار داشت: همه می‌دانیم که امروز یک بازی حساس مقابل امارات داریم، هر چند صعود ما به مرحله یک هشتم قطعی شده است اما امروز می‌خواهیم با غیرت و شرف ایرانی بهترین عملکرد خود را مقابل امارات به نمایش بگذاریم. امروز باز هم با یک ترکیب جدید وارد زمین خواهیم شد این تغییرات تنها برای این است که انرژی بازیکنان با توجه به بازی‌هایی داریم را تقسیم کنیم. تمام سعی ما بر این است که بازی رو به جلو و خوبی را ارائه دهیم.

وی افزود: ما با تمام توان امروز مقابل امارات بازی خواهیم کرد و پیروزی در این دیدار را به مردم خوب کشورمان هدیه خواهیم داد. کادر فنی و بازیکنان با نهایت تعهد کار خود را پی می‌برند تا نتیجه خوبی به دست بیاید.

مربی تیم ملی در خصوص انتقادهایی که به تیم ملی در بازی قبل شد گفت: در بازی گذشته انتقادهای زیادی به تیم ملی شد و خود کادر فنی هم قبول دارد که فوتبال خوبی را بازی نکردیم اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که ما به دلیل شرایط بازیکنان در بازی قبل مجبور بودیم ۵۰ درصد تیم را تغییر دهیم. هدف ما بازی‌های آینده است

مطهری درباره مصدومیت حسینی هم عنوان کرد: سید مجید حسینی حدود ۵ روز کار دارد که پزشکان تیم ملی تمام تلاش خود را می‌کنند تا ۵ روز دیگر مصدومیت حسینی بر طرف شود و به جمع ملی پوشان اضافه شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه