آخرین اخبار

قلعه‌نویی به این بازیکن اعتماد دارد (عکس)


کد خبر : 1995902 |
30 دی 1402 ساعت 09:20 |
1.9K بازدید |

2
دیدگاه

امیر هر زمان نتیجه ‌می‌خواهد امید را به زمین‌ می‌فرستد:

امید ابراهیمی بازیکن مورد علاقه قلعه نویی در دقایق حساس برای ایران به میدان می‌رود.

قلعه‌نویی به این بازیکن اعتماد دارد (عکس)

به گزارش ورزش سه، اعتقاد ویژه امیر قلعه نویی به امید ابراهیمی باعث شده که هر زمان ایران نیاز به حفظ نتیجه و کنترل بازی دارد او را به زمین بفرستند و میانه میدان را با حضور او استحکام بیشتری ببخشد.

امید ابراهیمی که با ۳۶ سال سن مسن‌ترین بازیکن تاریخ تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را در اختیار دارد در دیدار مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد، ابراهیمی در بازی با فلسطین دقیقه 90 به مسابقه آمد و فرصت کافی برای حضور در میدان نداشت اما در همان دقایق کوتاه هم جنگنده و پرتلاش بازی کرد اما در بازی هنگ‌کنگ با توجه به شرایط مسابقه از دقیقه 76 به جای مهدی طارمی وارد میدان شد تا در کنار سعید‌عزت‌اللهی استحکام بیشتری به خط هافبک ایران ببخشد.

1980797

پس از حضور ابراهیمی سعید عزت‌اللهی با تمرکز بیشتری نزدیک به محوطه جریمه ایران و در میانه میدان حضور داشت و ابراهیمی جنگ‌های اول و نبرد های تن به تن را در میانه میدان انجام می‌داد و اجازه بازیسازی را به بازیکنان هنگ کنگ نمی‌داد.

هافبک ایران که مدت‌ها دور از تیم ملی بود در آخرین لیست امیر قلعه نویی حضور پیدا کرد و حالا به عنوان یکی از بازیکنان مورد اعتماد او دقایق حساس و کلیدی مسابقه را در زمین حضور پیدا می‌کند تا با استفاده از تجربه بالایی که در اختیار دارد کنترل بازی ایران را به دست بگیرد و نتیجه را برای ایران حفظ کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه