فوتبال و فوتسال

تمام بازیکنان با نظر قلعه نویی به تیم ملی دعوت می شوند



به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول از همه باید از اصحاب رسانه که همیشه و تحت هر شرایطی از تیم ملی حمایت کرده‌اند، تشکر کنم و امیدوارم در جام ملت‌های پیش رو بتوانیم دستاورد خوبی را به دست آوریم.

او ادامه داد: تیم خیلی خوبی داریم و اکثر بازیکنان لژیونر خود را به اردوی تیم ملی رسانده و فکر می‌کنم می‌توانیم امسال شرایط خوبی را در جام ملت‌ها برای ایران رقم بزنیم و اگر کمی خوش شانس باشیم، می‌توانیم نتایج قابل قبولی را به دست آوریم. یقین دارم بازیکنانی که اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند، به نحو احسنت تمام توانایی‌های خود را برای موفقیت تیم ملی به کار خواهند گرفت.

تیموریان افزود: همه بازیکنان چه کسانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و چه عزیزانی که غایب فهرست ایران هستند، برای امیر قلعه نویی و اعضای کادر فنی قابل احترام هستند و برای بازیکنان غایب در لیست جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت دارم. تمام این نفرات باعث افتخار ایران هستند و برای بهتر شدن فرصت‌های زیادی دارند و امیدوارم در لیست‌های بعدی تیم ملی شاهد حضور این بازیکنان باشیم.

مربی تیم ملی خاطر نشان کرد: تمام نفرات با تشخیص و صلاحدید امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و با توجه به شرایط تاکتیکی مطمئناً بهترین نفرات در هر رویداد به تیم ملی دعوت می‌شوند.

تیموریان در مورد دو بازی تدارکی تیم ملی برابر تیم‌های بورکینافاسو و اندونزی بیان کرد: همه تیم‌های آفریقایی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بورکینافاسو هم مستثنی از این قاعده نیست؛ هر دو دیدار می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌ها باشد و امیدوارم با کسب نتیجه برابر این دو تیم با روحیه بالا خود را آماده مسابقات کنیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه