آخرین اخبار

سالم الدوساری توپ طلای آسیا را پس نمی‌دهد


کد خبر : 1976719 |
10 آبان 1402 ساعت 06:11 |
314 بازدید |

0
دیدگاه

دوباره به این جایگاه بازخواهم گشت؛

ستاره الهلال عربستان پس از دریافت جایزه مرد سال آسیا اعلام کرد برای کسب مجدد این عنوان تلاش خواهد کرد.

سالم الدوساری توپ طلای آسیا را پس نمی‌دهد

به گزارش” ورزش سه”، سالم الدوساری، ستاره تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال، پس از رقابت با المعز علی قطری و متیو لکی استرالیایی به عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال 2022 انتخاب شد.

سالم الدوساری پس از کسب این جایزه در نشست خبری حاضر شد و گفت: راز دستیابی به اهداف و جاه‌طلبی‌ها، تلاش است. هر کسی که می‌خواهد به هدفش برسد، باید برای رسیدن به خواسته‌اش بیشتر تلاش کند. دستیابی به هر چیزی بدون تلاش برای آن غیرممکن است.

ستاره الهلال در ادامه عنوان کرد: از خداوند برای این پیروزی سپاسگزارم و آرزوی تداوم در دستیابی به دستاوردها را دارم. من به خدا اعتماد دارم و این موضوع در سال‌های گذشته به من انگیزه داد تا به موفقیت برسم. من روی خودم کار کردم.

زننده گل عربستان به آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر افزود: هر بازیکن حرفه‌ای، اهداف و آرزوهایی دارد که به دنبال رسیدن به آنها است. من هم اهدافی دارم که امروز یکی از آنها محقق شد اما این پایان کار من نیست و یک روز دوباره به این جایگاه باز خواهم گشت.

بازیکن الهلال در پایان صحبت‌های خود در نشست خبری گفت: ان‌شاءلله در پایان فصل با هواداران الهلال عناوین قهرمانی را جشن خواهیم گرفت و در سطح شخصی هم به آماری مثال‌زدنی دست پیدا می‌کنم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه