آخرین اخبار

مشهدی‌ها پس از ۵ هفته رنگ خوشی دیدند (عکس)


کد خبر : 1974175 |
29 مهر 1402 ساعت 21:53 |
1.9K بازدید |

1
دیدگاه

پرونده مسابقات هفته دهم بسته شد؛

تیم فرش‌آرا مشهد با درخشش حمیدقهرمانی و ریسک بزرگ مربی خود محسن حسن‌زاده برابر پالایش نفت بندرعباس به پیروزی دست یافت

مشهدی‌ها پس از 5 هفته رنگ خوشی دیدند (عکس)

به گزارش “ورزش سه” پس از پیگیری شش مسابقه از هفته دهم لیگ برتر فوتسال ایران در روز گذشته، ساعتی پیش سوت پایان تنها دیدار باقی مانده این هفته در سالن شهید بهشتی مشهد به صدا درآمد و در نهایت تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه سه بر دو برابر مهمان جنوبی‌اش پالایش نفت بندرعباس به برتری دست پیدا کند تا با این پیروزی در جدول رده‌بندی با اوجی که گرفتند به رده ششم صعود کنند.

1942871

آخرین پیروزی فرش‌آرا در لیگ برتر به هفته پنجم باز می‌گشت و شاگردان محسن حسن‌زاده در چهار دیدار اخیرشان با دو شکست مواجه شده بودند و به دو تساوی هم قناعت کردند، حالا کسب این سه امتیاز آن‌ها را از شرایط بحرانی دور ساخت.

پالایش نفت بندرعباس پس از این شکست و با یک پله نزول در رده نهم جدول قرار گرفت.

1942872

بولت زیر مجموعهمحسن حسن‌زاده در این دوئل ترس را به هیچ گرفت و برای تصاحب پیروزی دست به تاکتیک پاورپلی زد. در حالی که نتیجه بازی دو بر دو دنبال می‌شد و سرمربی فرش‌آرا به علت اعتراض به تصمیمات داوری با کارت زرد جریمه شده بود، آن‌ها در پنج دقیقه پایانی به سیستم پاورپلی روی آوردند و توسط حمیدقهرمانی به گل پیروزی بخش رسیدند تا عزم آن‌ها برای پیروزی، عیان شود.

بولت زیر مجموعهدر این بازی حمیدقهرمانی ( دو بار ) و حامدعبداللهی برای فرش‌آرا موفق به گلزنی شدند و گل‌های پالایش نفت را ایمان هوازاده و امیرحسین دهقانی به ثمر رساندند.

1942870
نتایج کلی هفته دهم لیگ‌برتر فوتسال ایران

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه