آخرین اخبار

پیروزی مهم یاران محرمی به سمت قهرمانی


کد خبر : 1971370 |
17 مهر 1402 ساعت 01:37 |
123 بازدید |

0
دیدگاه

دینامو زاگرب با بازی 65 دقیقه‌ای ملی پوش ایرانی خود توانست ایسترا را شکست بدهد.

پیروزی مهم یاران محرمی به سمت قهرمانی

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب با بهره مندی از صادق محرمی در ترکیب و سمت راست خط دفاعی، از ساعت 18:45 یکشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم ماکسیمیر مقابل ایسترا رده نُهمی قرار گرفت.

یاران محرمی که هفته گذشته در دیداری حساس مقابل هایدوک اسپلیت مثل بازی رفت شکست خوردند و نتوانستند نتیجه بگیرند، در مسابقه با ایسترا 1961 جبران کردند و توانستند این تیم را مغلوب کنند تا شرایط‌شان در بالای جدول لیگ کرواسی بهتر شود.

تیم فوتبال دینامو زاگرب با نمایش کاملا هجومی و ایجاد تنها یک خطر جدی روی دروازه‌اش، موفق به کسب پیروزی سه بر صفر در بازی خانگی برابر ایسترا 1961 شد تا 19 امتیازی شود و با یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های ریه‌کا (22 امتیازی و صدرنشین) و هایدوک اسپلیت (20 امتیازی) در جایگاه سوم لیگ یک کرواسی قرار بگیرد و شانس صعود به صدر جدول را در صورت برتری در بازی معوقه داشته باشد.

1937889

صادق محرمی، بازیکن ایرانی دینامو زاگرب که باید به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود، در دیدار مقابل ایسترا 65 دقیقه در زمین بود و هشتمین بازی فصل خود در لیگ یک کرواسی را انجام داد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه