آخرین اخبار

راضی کردن ستاره بارسا با ۵ تماس تلفنی!


کد خبر : 1962031 |
09 شهریور 1402 ساعت 18:43 |
5.8K بازدید |

6
دیدگاه

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، شخصا با آنسو فاتی تماس گرفت و او را برای رفتن به برایتون قانع کرده است.

راضی کردن ستاره بارسا با 5 تماس تلفنی!

به گزارش “ورزش سه”، مهاجم اسپانیایی راهی سواحل انگلیس شده است. او روز پنجشنبه تست‌های پزشکی خود را انجام می‌دهد و قرارداد خود را با مرغ‌های دریایی امضا می‌کند. تیم لیگ برتری 80 درصد حقوق او را متقبل خواهد شد و مابقی را بارسلونا تامین خواهد کرد. سویا نیز برای جذب این بازیکن در رقابت بود اما آنها نتوانستند از نظر مالی در رقابت با برایتون به پیروزی برسند، همچنین به نظر می‌رسد سرمربی برایتون توانسته است رضایت قلبی این بازیکن را هم جلب کند.

1918443

روبرتو دی زربی، سرمربی ایتالیایی، نقش مهمی در متقاعد کردن فاتی برای انجام این حرکت ایفا کرد. این مربی پنج بار با این بازیکن تماس گرفت تا با جزئیات برنامه خود را برای تبدیل کردن این مهاجم به یک بازیکن بزرگ و نقش کلیدی او در تیمش به او توضیح دهد. دی زربی یکی از تحسین‌کنندگان بزرگ فاتی است و پس از اطلاع از در دسترس بودن وی در تلاش برای آوردن او به باشگاه لیگ برتری سنگ تمام گذاشت. فاتی همچنین تحت تاثیر پروژه پیشنهادی برایتون و تمایل باشگاه به اعتماد به جوانان قرار گرفت.

باید دید که این بازیکن در صورت انجام تست‌های پزشکی و بقیه تشریفات قبل از قرارداد، فرصتی برای بازی مقابل نیوکسل در آخر این هفته پیدا می‌کند یا اوضاع برای او به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه