ورزش بانوان

کار سختی را در آسیا پیش رو داریم/فوتسال آسیا در حال رشد است



«فروزان سلیمانی»  در حاشیه اختتامیه لیگ فوتسال دختران استان یزد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت و شرایط تیم ملی فوتسال دختران قبل از اعزام به مسابقات آسیایی گفت: اولین مرحله اردوی آماده سازی را از ۱۸ مرداد ماه آغاز کردیم و باتوجه به برنامه ریزی های که انجام شده قرار است هر ماه یک مرحله اردو داشته باشیم و امیدوارم که با زودتر به اتمام رسیدن سوپرلیگ و با برگزاری منظم چندین مرحله اردو، برای حضور قدرتمند در آسیا به آمادگی و هماهنگی مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی اسفند ماه مسابقات آسیایی را در پیش رو دارد، افزود: هدف ما از برگزاری اردوهای انتخابی و تدارکاتی، گزینش برترین بازیکنان است تا با برنامه‌ریزی کامل، تمرینات اصلی خودمان را شروع کنیم تا در آسیا بتوانیم از عنوان خود دفاع کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: با برنامه ریزی های انجام شده قرار شده است که بازیکنان جوانی را دعوت کنیم تا محک بخورند و در کنار با تجربه‌های تیم باید جوانان و بازیکنان باانگیزه نیز حضور داشته باشند تا تیم با شاکله‌ای از ملی‌پوشان جوان و با تجربه در عرصه بین‌المللی حضور داشته و موفق باشد.

وی خاطر نشان کرد: کار سختی را در مسابقات پیش رو داریم چرا که رقبای ما در حال برگزاری منظم اردو های آماده سازی و مسابقات دوستانه خودشان هستند که از این جهت تیم ما مقداری از غافله مانده؛ اما امیدوارم در فرصت باقی مانده و با حمایت مسئولین فدراسیون و تلاش‌های شبانه‌روزی بتوانیم جبران کنیم و حضوری پرقدرت در پیکارهای فوق داشته باشیم.

سلیمانی با تاکید فوتسال دختران کشور های آسیایی روز به روز در حال رشد و تقویت شدن است افزود: در مسابقات پیش رو مقابل رقبای سرسختی همچون تایلند، ژاپن، استرالیا، چین باید صف آرایی کنیم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه