آخرین اخبار

چپ گل‌گهری‌ها از این زهردارتر نمی‌شود (عکس)


کد خبر : 1956438 |
19 مرداد 1402 ساعت 17:32 |
1.4K بازدید |

0
دیدگاه

ترکیب ایده‌آل زیر دستان سرمربی یونانی؛

حضور ابوالفضل رزاق‌پور و علیرضا کوشکی به عنوان دو بازیکن جوان و باانگیزه که توانایی‌های فنی بالایی هم دارند، گل‌‍گهر را به تیمی زهردار در منطقه چپ زمین بدل کرده است.

چپ گل‌گهری‌ها از این زهردارتر نمی‌شود (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، بهترین پیروزی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی رقم خورد که علیرضا کوشکی به عنوان وینگر سمت چپ در ترکیب گل‌گهر از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و پست مدافع چپ هم به دیگر خرید تازه وارد سیرجانی‌ها ابوالفضل رزاق‌پور سپرده شد.

این دو بازیکن که از فولاد و تراکتور به اردوی سرمه‌ای پوشان سیرجانی اضافه شده‌اند، در بازی اول نشان دادند که هماهنگی بسیار خوبی با هم دارند و در طول فصل می‌توانند منطقه راست هر حریفی را به چالش بکشند و آن را به پاشنه آشیل هر حریفی بدل کنند.

شب گذشته در اولین مسابقه گل گهر که ماجرا برای بازیکنان دفاعی سمت راست خط دفاعی فولاد اینچنین بود و آنها گل اول را در شرایطی دریافت کردند، که علیرضا کوشکی با حرکات تکنیکی خود در عرض خط دفاعی و سپس زدن به عمق، سینا مریدی را مجبور به خطای پنالتی کرد، تا احمدرضا زنده روح پنالتی را تبدیل به گل کند.

1907722

در ثبت گل سوم هم اثر ابوالفضل رزاق پور جا مانده و او بود که با ارسال خود زمینه ساز ضربه سر تماشایی علیرضا علیزاده شد.

به نظر می‌رسد با در اختیار داشتن کوشکی و رزاق پور و البته بازیکنان جایگیزینی که در اختیار اوزونیدیس قرار دارند، سرمربی یونانی یکی از ایده‌آل‌ترین ترکیب‌های ممکن را در منطقه چپ زمین در اختیار دارد، که دیدن بازی های آنها را در ادامه فصل جذاب‌تر هم می‌کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه