آخرین اخبار

👕اشتباه مرگ‌بار اخباری و ضربه مهلک مطلق‌زاده:/ گل‌گهر 2 – 2 استقلال خوزستان: عجب کامبکی!


به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و بازی هیجان انگیز و با دقایق پایانی شگفت انگیز بود و استقلالی ها بازی دو بر صفر را به تساوی کشیدند و حتی شانس پیروزی را در این مسابقه به دست آوردند.

در نیمه نخست بازی با روندی کسل کننده و بدون موقعیت جدی پیش رفت و تلاش‌های دو تیم برای گلزنی به ثمر نشست و تیم میزبان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت.

نیمه دوم گل‌گهر بازی حساب شده تری انجام داد و در دقیقه 55 به گل اول رسید و در ادامه مسابقه هم با حفظ آن روند و زدن گل دوم به نظر می‌رسید که پیروز میدان باشد اما اشتباه محمدرضا اخباری و به ثمر رسیدن گل اول استقلال خوزستان در دقیقه 91 وقت‌های اضافه را برای گل‌گهر کابوس‌وار کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل اول استقلالی ها اعتماد به نفس بالایی پیدا کردند و با نفرات پرتعداد به دروازه گل‌گهر حمله کردند و بلافاصله پس از گل اول محمود مطلق‌زاده با ضربه والی زیبا گل تساوی را به ثمر رساند تا استقلالی‌های خوزستان یک امتیاز مهم از این بازی خارج از خانه به دست آورند.

تاریخ و محل برگزاری: لیگ برتر ایران ‎1402-1403 | هفته : 24 | استادیوم سلیمانی سیرجان

سوتداور: محمدرضا تارخ؛ کمک‌ها: نجف پناهی، سعید زیبا و مسعود حقیقی؛ ناظر: یدالله جهانبازی


گل گهرترکیب گل‌گهر سیرجان:
محمدرضا اخباری، سامان فلاح، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا کوشکی، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، ، اریک باگناما، سعید سخرخیزان.
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

2012382

استقلال خوزستانترکیب استقلال خوزستان:
فرزیم گروسیان، (54- بهروز بارانی)، محمود مطلق‌زاده، ، علیرضا خوش‌کفا، احمدرضا جلالی، عثمان اندوگ، محمد آبشک، ، آسو رستم، پیمان رنجبری.
سرمربی: سیروس پورموسوی

2012383

توپ گلشرح گل:

دقیقه 55 – سعید سحرخیزان ( گل‌گهر 1 – 0 استقلال خوزستان) :اریک باگناما با پاس در عمق فوق‌العاده از میان میدان سعید سحرخیزان را پشت مدافعان استقلال صاحب توپ کرد و این بازیکن با تیزهوشی در فرصت تک به تک دروازه خوزستانی ها را باز کرد.

 

دقیقه 89 – قائم اسلامی‌خواه ( گل گهر 2 – 0 استقلال خوزستان ) : حرکت خوب تیکدری از سمت راست با ارسال او همراه شد و توپ در سمت دیگر محوطه جریمه به پوریا لطیفی‌فر رسید و پاس کات بک او با ضربه زمینی اسلامی‌خواه همراه شد و دروازه استقلال خوزستان باز شد.

دقیقه 91 – آسو رستم ( گل‌گهر 2 – 1 استقلال خوزستان ) : ارسال ساویو روبرتو روی دروازه گل‌گهر با ضربه سر آسو رستم همراه شد و محمدرضا اخباری اشتباه بزرگی انجام داد و دروازه گل‌گهر باز شد.

دقیقه 92 – محمود مطلق زاده ( گل‌گهر 2 – 2 استقلال خوزستان ) : پس از به ثمر رسیدن گل اول فشار استقلال خوزستان بیشتر شد و نفوذهای آنها از سمت چپ و راست با ارسال به داخل محوطه همراه شد و دفع ناقص مدافعان گل‌گهر پشت محوطه به مطلق‌زاده رسید و ضربه سرکش این بازیکن وارد دروازه گل‌گهر شد.


کرنومتردقایق حساس:

دقیقه 14: نفوذ کوشکی از سمت راست با کات بک او همراه شد و مدافعان استقلال خوزستان توپ را قطع کردند.

دقیقه 20: شوت از راه دور ابوالفضل رزاق‌پور به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: نفوذ سعیدسحرخیزان با ضربه چیپ این بازیکن از کنار دروازه استقلال خوزستان با فاصله اندک به بیرون رفت.

دقیقه 38: فرصت خوب در محوطه جریمه استقلال خوزستان فراهم شد اما استپ ضعیف اسلامی‌خواه موقعیت را این تیم گرفت.

دقیقه 50: ارسال تند و تیز به داخل محوطه استقلال خوزستان انجام شد و سحرخیزان با پرتاب کردن خود قصد ضربه زدن به توپ را داشت اما با فاصله زیاد به بیرون رفت.


کارت زردکارت زرد:

علیرضا خوشکفا(75)

پیمان رنجبری (86)


بولت پرسپولیسحواشی:

برخورد مشکوک درون محوطه جریمه بین آقایی‌پور و مدافع گل‌گهر شکل گرفت که داور تصمیم به ادامه مسابقه گرفت.
 

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

لینک خبر

نوشته های مشابه