آخرین اخبار

۳ طلا و ۱ نقره ملی‌پوشان رویینگ ایران در قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آس


۳ طلا و ۱ نقره ملی‌پوشان رویینگ ایران در قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا به میزبانی چین برگزار شد. تیم ایران موفق به گرفتن سه مدال طلا و یک نقره شد و برای اولین‌بار در مسابقات قهرمانی رویینگ زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا این تعداد مدال را گرفت.

مهنا حاجی‌حسینی رویینگ یک‌نفره جوانان با نمایندگان چین، کره، هنگ‌کنگ، ویتنام و تایلند رقابت کرد و با زمان ٨:١٣.٣٧ دقیقه اول و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و ویتنام دوم و سوم شدند.

فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در رویینگ دونفره زیر ٢٣ سال، در رقابت با نمایندگان کره‌شمالی، چین، هند، ویتنام و چین تایپه با زمان ٧:٣٨.٠٧ دقیقه دوم و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام اول و سوم شدند.

فاطمه مجلل در رویینگ یک‌نفره زیر ۲۳ سال با حریفانی از چین‌تایپه، چین، ازبکستان، ویتنام و هنگ‌کنگ مسابقه داد و در پایان با زمان ۷:۵۷.۲۰ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت پاروزنان چین و ویتنام دوم و سوم شدند.

امیررضا عبدالی در رویینگ یک‌نفره زیر ٢٣ سال در رقابت با نمایندگان چین تایپه، ازبکستان، چین، هنگ‌کنگ و ویتنام با زمان ۷:۲۸.۶۲ دقیقه پنجم شد و موفق به کسب مدال نشد. در این رقابت نمایندگان چین، ازبکستان و چین تایپه اول تا سوم شدند.

روز گذشته تیم رویینگ چهار نفره زنان مدال طلا گرفته بود.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه