استان ها > اصفهان

۳۴۹ وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان طی نوروز کشف شد



سرهنگ حسین تُرکیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات ویژه جهت کشف اموال مسروقه، اظهار کرد: از ابتدای نوروز ۱۴۰۳ طرح ویژه شناسایی و کشف خودرو و موتورسیکلت‌های مسروقه و تحویل آنها به مالباختگان در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا گشت‌های ویژه محسوس و نامحسوس در سطح محلات، خیابان‌ها، کوچه‌ها، پارکینگ‌ها، گاراژها، تعمیرگاه‌ها و سایر نقاط شهرها به گشت زنی پرداختند که کشف ۳۴۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه از مهمترین اقدامات و دستاوردهای این طرح در ۱۱ روز نوروز ۱۴۰۳ بود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: از این تعداد ۲۲۰ دستگاه خودرو و ۱۲۹ دستگاه موتورسیکلت بودند که پس از انجام مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده شدند.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه بخشی از خودروهای مکشوفه بومی و تعدادی نیز غیربومی و مربوط به مسافران نوروزی بود، گفت: سهل انگاری در بازگذاشتن در و قرار دادن سوئیچ بر روی خودرو، عدم تجهیز خودروها به دزدگیر و عدم استفاده از قفل پدال، قفل فرمان و عدم پارک خودروها در پارکینگ‌های مجاز از جمله اقداماتی هستند که زمینه و بستر وقوع سرقت توسط سارقان را فراهم می‌آورند و مالکان وسایل نقلیه با رعایت نکات ایمنی می‌توانند جلوی سرقت وسایل نقلیه خود را گرفته و سارقان را ناکام بگذارند.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه