آخرین اخبار

یک نیمه پر از موقعیت و هیجان؛/ گزارش زنده: استقلال ۰ – 0 پرسپولیس


به گزارش “ورزش سه”، سرانجام روز موعود فرا رسید و دربی ۱۰۴ در شرایطی که استادیوم آزادی در حال بازسازی شدن است، به میزبانی استقلال در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد.

پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی که فصل پیش در دو دربی لیگ مقابل تیم نکونام علی‌رغم بازی هجومی به تساوی رسیده بود حالا با تیمی متفاوت و هدایت خوان کارلوس گاریدو در پی پیروزی در دربی است‌.

استقلال جواد نکونام نیز که در مدت اخیر حواشی متعددی را پشت سر گذاشته امیدوار است با شکست دادن رقیب سنتی در اراک جو را به سود خود کاملا متفاوت پیش ببرد.

در این صفحه با گزارش زنده بازی و ثبت لحظات حساس با شما هستیم:

یک نیمه پر از موقعیت و هیجان؛/ گزارش زنده: استقلال ۰ – 0 پرسپولیسهفته ششم لیگ برتر/ چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹/ ورزشگاه امام خمینی اراک/ تماشاگر: ۱۰ هزار نفر

سوت تیم داوری: 
داور: بیژن حیدری
کمک‌ها: علیرضا ایلدرم، علیرضا مرادی
داور چهارم: حسن اکرمی
ناظر داوری: اسماعیل صفیری
داور VAR: پیام حیدری، کمک: وحید کاظمی
افسر VAR: دانیال مرادی


استقلال ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، دیدیر اندونگ، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو(۴۶-آرمان رمضانی)

سرمربی: جواد نکونام

پرسپولیس ترکیب پرسپولیس:
آلکسیس گندوز، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و علی علیپور

سرمربی: کارلوس گاریدو


کرنومتر دقایق حساس:

دقیقه ۱: اولین موقعیت بازی با ارسال استقلال از سمت راست با ناهماهنگی خط دفاعی و گلر پرسپولیس توپ از دست گندوز در آمد اما مدافعین پوشش دادند. پشت محوطه در همین حمله بلانکو در برخورد با محمدی دچار جراحت از ناحیه سر شد و بازی از جریان افتاد.

ویدئو: 354073
2086226

دقیقه ۷: سرعت بازی بالاست و دو تیم حملاتی را داشتند اما ضربات نهایی به ثمر ننشست‌.

دقیقه ۱۲: ارسال بلند فرجی از سمت راست با ضربه سر امیری همراه شد و توپ از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: ارسال بلند امیری در برگشت با سانتر این بازیکن همراه شد و توپ دوباره توسط آبی‌ها به اوت تبدیل شد. پرتاب دوم امیری هم خطرناک بود که سیلوا توپ را با سر به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۲: ارسال عالی فرجی از پشت محوطه با ضربه سر تند و تیز علیپور همراه شد و در چهارچوب قرار نگرفت.

ویدئو: 354075

دقیقه ۲۸: پاس ماشاریپوف به جلالی یا سانتر او از سمت چپ همراه شد و توپ به کف سر بلانکو خورد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: حرکت پا به توپ و شوت ناگهانی عالیشاه از پشت محوطه در چهارچوب قرار نگرفت.

دقیقه ۳۳: شوت سنگین احمدزاده توسط حسینی برگشت داده شد و حمله پرسپولیس با سانتر فرجی ادامه پیدا کرد، احمدزاده با سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و حسینی به زیبایی ضربه سر علیپور را در آورد.

دقیقه ۴۰: اشتباه گندوز و مشت کوتاه او سبب شد توپ پشت محوطه به جلال برسد و او با یک چرخش و شوت فنی تیرک افقی پرسپولیس را به لرزه درآورد. این مهمترین موقعیت استقلال تا این دقیقه بازی بود.

ویدئو: 354081

دقیقه ۲+۴۵: حرکت پا به توپ ریگی به محوطه با پاس کات بک او دور شد و در برگشت ارسال تیز عالیشاه به امیری نرسید و تعادل او در محوطه به هم خورد اما بازبینی صحنه رای به ادامه بازی داد.

ویدئو: 354079

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه