آخرین اخبار

یکه‌تازی لخ پوزنان ادامه دارد؛/ پا قدم خوش قلی‌زاده با تقدیم صدرنشینی


به گزارش “ورزش سه”، علی قلی‌زاده برای چهارمین بازی متوالی در لیگ استراکلاسا لهستان به‌عنوان بازیکن تعویضی برای لخ پوزنان به میدان رفت و در دیدار مقابل شلاسک وروتسلاو توانست مثمر ثمر کار کند و نمایش موثری در ایجاد حمله برای گل سه امتیازی تیمش داشته باشد.

تیم فوتبال لخ پوزنان که مثل سه دیدار قبلی علی قلی‌زاده را روی نیمکت داشت، در یکی از مسابقات هفته نُهم لیگ استراکلاسا لهستان از ساعت 19 یکشنبه شب در ورزشگاه پوزنان به مصاف شلاسک وروتسلاو رفت که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد.

ملی‌پوش ایرانی لخ پوزنان در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، در دقیقه 63 وارد زمین شد و پنج دقیقه پس از ورود او به زمین، تیمش به گل اول بازی مقابل شلاسک رسید.

علی قلی‌زاده در دقیقه 68 با فرار از سمت راست زمین و پاس به عقب، توپ را به ژوئل پریرا رساند که ارسال این بازیکن را بریان فیابما با ضربه سر به فیلیپ شیمچاک رساند تا این بازیکن با چرخش و شوت محکم دروازه شلاسک را باز کند و لخ پوزنان را پیش بیندازد.

یکه‌تازی لخ پوزنان ادامه دارد؛/ پا قدم خوش قلی‌زاده با تقدیم صدرنشینی

یاران قلی‌زاده پیروزی یک بر صفر را تا پایان مسابقه حفظ کردند تا 22 امتیازی شوند و با کسب پنجمین پیروزی پیاپی به صدر جدول لیگ استراکلاسا لهستان برگردند.

وینگر ایرانی لخ پوزنان که در هشت دیدار اخیرشان یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در حضور تعویضی مقابل شلاسک وروتسلاو هم روی گل برتری تیمش موثر بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه