آخرین اخبار

یوردی کرویف:/ ژاوی ۵ دقیقه بعد از دیدن یامال گفت او خاص است!


به گزارش “ورزش سه”، با اینکه بارسلونا در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲-۱ مغلوب موناکو شد اما لامین یامال عملکرد درخشان خود را ادامه داد و به شکل زیبایی تک‌گل آبی‌اناری‌ها را در این بازی به ثمر رساند.

او تاکنون موفق شده در تمامی بازی‌های این فصل عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و با وجود سن کمش عنصر تهاجمی اصلی تیم هانسی فلیک است.

پس از بازی امشب، یوردی کرویف عملکرد بارسا را تحلیل کرد و به شرایط لامین یامال پرداخت. او گفت:«این بازی طبیعی نبود. اشتباهاتی وجود داشت اما آن اخراج همه چیز را به هم ریخت. من مطمئنم نتیجه مسابقه با بازی ۱۱ به ۱۱ فرق می‌کرد.»

یوردی کرویف:/ ژاوی ۵ دقیقه بعد از دیدن یامال گفت او خاص است!

او سپس درباره لامین یامال صحبت کرد:«او خاص است. دیدید که در این بازی چقدر خوب بود. با اینکه بارسا ۱۰ نفره شد و گل خوردند، روحیه‌اش را از دست نداد. سن کمش را فراموش نکنید. او بسیار خاص است. اولین تمرینش با تیم اصلی را به یاد دارم. بعد از ۵ دقیقه ژاوی به ما گفت: «این بچه خاص است.»

ژاوی مدت‌ها قبل از اولین بازی یامال برای بارسا می‌خواست او را بازی دهد اما هنوز قرارداد حرفه‌ای با باشگاه نداشت و امکان این کار را نداشتیم. زمانی که برخی از بازیکنان سابق باشگاه برای اولین بار یامال را در تمرین دیدند همه با تعجب بازی او را تماشا می‌کردند. آنها گفتند:«او متفاوت است!»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه