آخرین اخبار

گوهری با لباس آبی وارد می‌شود!(عکس)


کد خبر : 1962330 |
11 شهریور 1402 ساعت 07:51 |
2.9K بازدید |

1
دیدگاه

دروازه‌بان آلومینیوم دومین کلین‌شیت این فصل خود را مقابل شمس‌آذر ثبت کرد.

گوهری با لباس آبی وارد می‌شود!(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، احمد گوهری پس از اینکه شرایط را برای همکاری با پرسپولیس ندید، تصمیم گرفت یک فصل به طور قرضی در تیم دیگری به میدان برود که با انتخاب آلومینیوم اراک روزهای بهتری را تجربه کرده در ۴ هفته ابتدایی عملکرد قابل دفاعی داشته که آخرین بازی او برابر شمس‌آذر قزوین با کلین شیت همراه شد.

این دروازه‌بان در نخستین بازی فصل برابر پرسپولیس و تیم سابق خود قرار گرفت که با بدشانسی یک گل دریافت کرد، اما پس از آن در جدال با استقلال خوزستان دروازه خود را بسته نگه داشت و در هفته گذشته هم برابر شمس‌آذر قزوین این کار را تکرار کرد و توانست با یک نمایش خوب تیمش را در رسیدن به ۳ امتیاز خانگی در حضور هواداران کمک کند.

1919040

گوهری که دو سال قبل هم در آستانه انتقال به آلومینیوم اراک قرار داشت، در جدال با شمس‌آذر قزوین روی شوت‌های راه دور و خروج از دروازه مطمئن و موفق کار کرد که عملکردش در گرفتن سه امتیاز تاثیرگذار بود.

این دروازه بان که در نفت مسجدسلیمان دوران موفقی زیر نظر سید مجتبی حسینی داشت، حالا هم در آلومینیوم اراک همراه با این سرمربی دوباره به روزهای خوب گذشته برگشته و امیدوار است بتواند تا پایان فصل همین رویه را دنبال کند و کلین‌شیت‌های بیشتری داشته باشد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه