آخرین اخبار

گواردیولا بیشتر از هر کسی با من حرف می‌زند


کد خبر : 2007834 |
20 اسفند 1402 ساعت 03:04 |
799 بازدید |

1
دیدگاه

او را راحت می‌فهمم

رودری پس از یک سال بی نظیر در مورد شرایطش در سیتی و کار با پپ گواردیولا حرف زد.

گواردیولا بیشتر از هر کسی با من حرف می‌زند

به گزارش “ورزش سه”، سال 2023 برای رودری جادویی بود. او قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کرد. سیتی با قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان پنجمین جام سال را نیز کسب کرد و در همه آنها نقش رودری غیر قابل انکار بود.

رودری گل سیتی در فینال لیگ قهرمانان را زد و با وجود این که بهترین نمایش ممکن را در دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان ارائه نکرد، اما نقش مهمی را در رسیدن تیمش به این دیدار ایفا کرده بود و به همین دلیل جایزه بهترین بازیکن این رقابت‌ها را از آن خود کرد تا رکورد جذابی را هم به دست آورده باشد.

1903850

با رودری انگار سیتی همیشه شانس بیشتری برای پیروزی دارد و او به مهره قابل اعتماد پپ گواردیولا تبدیل شده است.

رودری در مصاحبه با آاس و در مورد کار زیر نظر پپ گفت: «برای من شروع کارم در سیتی از دو جهت پیچیده بود. زیرا هم باید خودم را با ایده‌های پپ وفق می‌دادم و هم با سبک بازی در لیگ برتر. برای من، شاید به دلیل آشنایی با سبک فوتبال اسپانیایی، درک ایده‌های پپ خیلی دشوار نبود شاید برای برخی، مشکل اصلی در ابتدا با پپ این باشد که او همیشه در حال تغییر و تطبیق خود با شرایط جدید است و از آنجایی که هم تیمی‌ها همیشه یکسان نیستند، باید روی این تغییرات تمرکز زیادی داشته باشید زیرا باید عملکرد جمعی یکسان. با هم تیمی‌های مختلف، داشته باشید.»

رودری ادامه داد: «ارتباط من و گواردیولا زیاد است و بیشتر از همه با من حرف می‌زند، چون او همه چیز را در مورد نقش یک هافبک می‌داند. فوتبال تغییر کرده و او از نظر تاکتیکی و ذهنی، بسته به لحظه و مقطع بازی، چیزهای زیادی به من یاد می‌دهد، زیرا در این پست هم تیمی‌ها از شما انتظار دارند که بازیکن ایمن با یا بدون توپ باشید. مخصوصاً وقتی بازی پر تنش است. هم‌تیمی‌هایتان باید شما و بازی‌تان را بخوانند. باید بگویید، نترسید، ما کنترل را دوباره به دست می‌گیریم.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه