آخرین اخبار

گواردیولا بارسلونا را پولدار می‌کند


کد خبر : 2008421 |
22 اسفند 1402 ساعت 15:15 |
769 بازدید |

1
دیدگاه

اهرم مالی غیرمنتظره

میکا مارمول که 50 درصد مالکیتش برعهده بارسلوناست، چشم پپ گواردیولا را گرفته است.

گواردیولا بارسلونا را پولدار می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، میکا مارمول یکی از پدیده های بزرگ فصل جاری لالیگاست. مدافع میانی 22 ساله لاس پالماس که در لاماسیا پرورش یافته، خود را در لالیگا تثبیت کرده و چندین باشگاه از نزدیک پیشرفت او را دنبال می کنند.

طبق گزارش روزنامه مارکا، منچسترسیتی به توصیه پپ گواردیولا با جوزپ ماریا اوروبیتگ، ایجنت این بازیکن، تماس گرفته تا وضعیت او را جویا شود. در واقع، این قرارداد برای گروه فوتبال سیتی خواهد بود که می تواند فوتبالیست جوان 22 ساله را به یکی از باشگاه های مرتبط خود منتقل کند تا به رشدش ادامه دهد. از این نظر، خیرونا می تواند مقصد او برای یک انتقال قرضی باشد.

2000668

چالش بازی در لیگ قهرمانان برای مدافع کاتالان بسیار جذاب خواهد بود. میکا مارمول برای اولین بار برای تیم اصلی بارسلونا تحت هدایت ژاوی هرناندز در لالیگا مقابل ختافه بازی کرد.

با این حال، بارسا انتقال او را به آندورا پذیرفت و 50 درصد از مالکیت او را حفظ کرد، درصدی که حتی با انتقالش به لاس پالماس نیز حفظ شده است.

لاس پالماس برای خرید او 1.9 میلیون یورو به آندورا پرداخت کرد و بارسا 50 درصد سود حاصل از فروش آتی او را حفظ کرد.

اگر این اتفاق در تابستان امسال بیفتد (انتقال به سیتی و سپس خیرونا)، باشگاه بارسلونا می تواند سود مالی خوبی دریافت کند و این فوتبالیست هم می تواند یک گام دیگر به جلو در حرفه خود بردارد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه