آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

گلزن دربی برای پرسپولیس تو هستی | روی من را زمین ننداز!



گلزن دربی برای پرسپولیس تو هستی | روی من را زمین ننداز!

به گزارش همشهری آنلاین پایان رأفت مهاجم سابق پرسپولیس روز گذشته به گفته خودش به دو بهانه در تمرین پرسپولیس حضور یافت؛ اول اینکه روز گذشته بیست و پنجمین سالگرد روزی بود که پرسپولیس به دلیل اخراج دو بازیکن تیم‌شان یعنی اسماعیل حلالی و نادر محمدخانی از همان دقایق اولیه با دو بازیکن کمتر مقابل رقیب سنتی‌شان مجبور به ادامه بازی شدند اما با وجود دو بازیکن کمتر جانانه بیش از هفتاد دقیقه جنگیدند و به رقیب دیرینه نباختند.

دربی که به گفته یکی از پیشکسوتان، بازیکنان پرسپولیس در آن مجبور به دوندگی بسیاری شدند و در پایان از شدت درد و خستگی نای راه رفتن نداشتند. دومین دلیل حضور رأفت و البته اصلی‌ترین آن روحیه دادن به بازیکنان پرسپولیس و صحبت با آنها از نزدیک بود. رأفت در بدو حضورش در محل تمرین پرسپولیس با هم‌تیمی‌اش یعنی افشین پیروانی خوش و بش بسیار گرمی داشت و پس از آن با سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم صحبت و به نوبه خود سعی کرد به بازیکنان روحیه بدهد. او همچنین برای گاریدو در پرسپولیس و دربی آرزوی موفقیت کرد. رأفت که خودش سابقه گلزنی در دربی دارد در صحبتش به علی علیپور گفت: «علی در دربی 104 هم باید گل بزنی چون خیلی آماده‌ای، اتفاقاً من با روزنامه‌ها و رسانه‌ها هم که صحبت کردم و صراحتاً گفته‌ام که یکی از گلزنان دربی حتماً تو هستی، پس روی من را زمین نینداز.»
رأفت بعداز آن سراغ عیسی رفت و سعی کرد به او نیز روحیه بدهد و شرایط روحی مهاجم جنوبی را بالا ببرد. مهاجم خارجی جدید پرسپولیس هم بازیکنی بود که فیزیک برترش و میزان آمادگی‌اش، رأفت را به تحسین وادار کرد. رأفت در ادامه با سایر بازیکنان تیم نظیر کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی و چند بازیکن دیگر هم حرف زد. نکته جالب اینکه پورعلیگنجی به رأفت گفت که من یک هفته دیگر در تمرینات گروهی تیم شرکت خواهم کرد. مرتضی وزنه زدن و دویدن دور زمین را در برنامه کاری خودش قرار داده بود. تمرین ایوب به همراه سایر بازیکنان تیم موجب خوشحالی رأفت شد، هر چند دور زمین دویدن اورونوف به صورت انفرادی در حالی که این بازیکن بسیار با روحیه نشان می‌داد کمی ذهن رأفت و پرسپولیسی‌ها را در فاصله دو روز تا دربی به خودش مشغول کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه