آخرین اخبار

گزینه سرشناس پرسپولیس پرید | قرارداد جدید امروز امضا می شود



به گزارش همشهری آنلاین سایت کووره که اخبار فوتبال دنیای عرب را منتشر می‌کند در گزارشی نوشت: الاهلی مصر در نظر دارد پیش از امضای قرارداد نهایی با آنتونی مودست مهاجم فرانسوی بپرسید دورتموند، تست‌های پزشکی را در آلمان انجام بدهد.

قرارداد مودست با الاهلی دو فصل خواهد بود و در صورتی‌که عملکرد این مهاجم در فصل نخست به حد خاصی برسد به طور خودکار برای سال دوم تمدید می‌شود. مودست 1.5 میلیون دلار به عنوان دستمزد سالانه دریافت خواهد کرد، علاوه بر آن هم آپشن‌های برای شرکت در مسابقات، کسب عنوان قهرمانی و گلزنی برای او در نظر ‌گرفته شده است.

انتظار می رود الاهلی پس از امضای معاینات پزشکی، قرارداد آنتونی مودست را در ساعات آینده به طور رسمی اعلام کند. الاهلی مصر باید دیدار سوپرکاپ آفریقا را ۶ روز دیگر مقابل قهرمان الجزایر در شهر طائف عربستان برگزار کند و سپس برای مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های جهان به جده سفر کند. گفتنی است برنده دیدار افتتاحیه بین الاتحاد و اوکلندسیتی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الاهلی مصر خواهد رفت.

مودست از جمله مهاجمین بود که گفته می‌شد در لیست خرید گل‌محمدی حضور داشت اما در نهایت تصمیم گرفت به مصر برود و قید حضور دوباره در فوتبال آسیا را زد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه