آخرین اخبار

گرایی به جهانی بزرگسالان اعزام می‌شود


گرایی به جهانی بزرگسالان اعزام می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص کادر مربیان این تیم برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی، اظهار کرد: در کادر مربیان ده‌ملایی که در چهار رده سنی شاگرد ملی پوش داشته و حمزه ارقش مربی سازنده سعید اسماعیلی حضور دارند. با توجه به آن که خوزستان مهد کشتی فرنگی است، دو مربی از خوزستان به جمع همکاران ما اضافه شدند. با توجه به آن که بخشی از تیم امید از شاکله تیم جوانان است، مهدی علیاری از رده سنی جوانان به کادر بزرگسالان اضافه شده است. به هر شکل همه عزیزان سرمایه ما هستند و تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌های فنی خود استفاده کنیم. 

او در مورد حضور محمدرضا گرایی در ترکیب تیم ملی فرنگی ایران برای مسابقات جهانی آلبانی گفت: با توجه به نظریه کمیسیون داوران و در راستای استفاده از تمام ظرفیت‌های فنی خود دانیال سهرابی در ترکیب امیدهای ایران حضور دارد و رضا گرایی در ترکیب بزرگسالان قرار می‌گیرد. 

رنگرز ادامه داد: سه اردو مقطعی پیش رو خواهیم داشت و در تاریخ ۲۷ مهر ماه تیم برای رقابت‌های قهرمانی امیدهای جهان اعزام می‌شود. ابتدا مسابقات امیدهای جهان خواهد بود و بعد از آن قهرمانی جهان اوزان غیرالمپیکی است. با هماهنگی فدراسیون کشتی می‌خواهیم نگاهی به المپیک ۲۰۲۸  داشته باشیم و باید بخشی از اولویت‌ها را تغییر دهیم. صادقانه می‌گویم اگر نگاه ما کسب افتخارات جدید و کسب نشان طلا است، باید هزینه جوان گرایی و ایجاد نسل جدید را بدهیم. باید به نتیجه خوب در المپیک 2028 آمریکا برسیم و باید در برخی رقابت‌ها نفرات نوجوان و جوان که در رقابت‌های جهانی مدال آوردند را اعزام کنیم چون آن‌ها می‌توانند به بدنه تیم ملی بزرگسالان هم اضافه شوند.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه