آخرین اخبار

گئورگی مامارداشویلی:/ امیدوارم با جایزه یاشین به لیورپول بروم


به گزارش “ورزش سه”، ممکن است والنسیا در تابستان امسال سرمایه‌گذاری‌های بزرگی نکرده باشد، اما یکی از نقاط قوت آنها این بوده که توانسته‌اند گئورگی مامارداشویلی را حفظ کنند. او در سه فصل گذشته برای آنها بسیار کلیدی بوده است، اما در نهایت به لیورپول خواهد پیوست.

این قرارداد به ارزش ۳۰ میلیون یورو خواهد بود و ممکن است به ۳۵ میلیون یورو برسد، اما او حداقل یک فصل دیگر در والنسیا خواهد ماند. او می‌توانست به صورت قرضی به بورنموث برود و ۲-۳ میلیون یورو بیشتر کسب کند، اما تصمیم گرفت در مستایا بماند. او پس از تأیید انتقال به لیورپول، تصمیم خود را توضیح داد و گفت: «من بسیار از هواداران، این شهر و این باشگاه سپاسگزارم. آنها زندگی من را تغییر داده‌اند و من می‌خواهم امسال هم هر چه در توان دارم ارائه دهم. این سه سال برای من فوق‌العاده بوده است و می‌خواستم برای آن تشکر کنم، به همین دلیل می‌خواستم اینجا بمانم. مستایا برای من مکانی متفاوت و یک استادیوم بسیار خوب است.»

او همچنین در مورد نامزدی برای جایزه لو یاشین، یا همان بهترین دروازه‌بان سال، صحبت کرد و گفت: «وقتی در گرجستان بودم، آرزو داشتم یکی از بهترین‌ها باشم. نامزدی برای یکی از جوایز توپ طلا یک اتفاق خوشحال‌کننده و بزرگ بود. وقتی خبر را شنیدم، فکر کردم و گفتم «خدای من، ببین به کجا رسیدم!» امیدوارم این جایزه را ببریم و با آن به لیورپول بروم.»

گئورگی مامارداشویلی:/ امیدوارم با جایزه یاشین به لیورپول بروم

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه