آخرین اخبار

کوکوریا: فقط موهایم شبیه به پویول نیست


به گزارش “ورزش سه”، در یکی از بازی‌های جذاب یک چهارم نهایی یورو 2024 تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان قرار گرفت و با نتیجه 2-1 در وقت‌های اضافی برنده شد تا به نیمه نهایی برسد.

چه مدت طول کشید تا بعد از بازی مقابل آلمان ریکاوری کنید؟ این یکی از سوالاتی است که مارکو کوکوریا در مصاحبه طولانی با کانال رسمی یوفا به آن پاسخ داده است:“خسته بودیم اما لذت رسیدن به نیمه نهایی و فاصله دو بازی تا کسب جام، لذتی محض بود.”

همکاری با نیکو ویلیامز در سمت چپ ترکیب؟

ما ارتباط خیلی خوبی داریم. ما خارج از زمین به سختی در مورد فوتبال صحبت می‌کنیم. نیکو مرد خوش شانسی است و من هم همینطور، بنابراین شخصیت ما به خوبی با یکدیگر ترکیب شده است. در طول بازی‌ها به او می‌گویم کاری را که می‌خواهد انجام دهد، چون مقابل این بازیکنان بزرگ که بسیار با استعداد هستند، مهم است که نیکو احساس راحتی داشته باشد.

کوکوریا: فقط موهایم شبیه به پویول نیست

سابقه رویارویی با کیلیان امباپه در سال 2016 با تیم زیر 19 ساله‌های اسپانیا؟

این یک اتفاق جالب است که 8 سال با هم رو به رو نشدیم و اکنون مجبوریم که این کار را انجام بدهیم. او یکی از آن بازیکنانی است که شاید به نظر نمی‌رسد در یک عمل خیلی نقش داشته باشد اما در نهایت باعث ایجاد تفاوت می‌شود. کار سختی خواهد بود، اما ما تیم قدرتمند و محکمی هستیم. اگر به صورت گروهی با هم کار کنیم، می‌توانیم فرانسه را شکست دهیم.

آیا از مقایسه با کارلس پویول ناراحت هستی؟

نه فقط برای مدل مو، بلکه برای سبک بازی هم شباهت پاریم… او یک اسطوره است و وجه اشتراک ما این است که همیشه همه چیز را برای تیم ملی اسپانیا فدا می‌کنیم. او نقاط قوت و ضعف خود را به خوبی می‌دانست و برای کارلس تیم همیشه مهمترین چیز بود. این هم یکی از خصوصیات من است. خوشحالم که این مقایسه انجام می‌شود: او بازیکن بزرگی بود که تاریخ ساز شد و امیدوارم شبیه به او باشم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه