آخرین اخبار

کلافگی نکونام از سردرگمی چند بازیکن:/ واکنش نکونام به چالش مرموز مس! (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، جواد نکونام در بازی با مس رفسنجان چند تغییر بزرگ در ترکیب استقلال ایجاد کرد و عدم هماهنگی بین بازیکنان و شکاف‌هایی که در خط دفاعی وجود داشت او را کلافه کرده بود.

نکونام در این مسابقه محمدحسین مرادمند و رافائل سیلوا را نیمکت‌نشین کرد و از روزبه چشمی به همراه ایمان سلیمی در خط دفاعی استفاده کرد تا عمق خط دفاع را پوشش دهد و از ایمان سلیمی برای کورس‌های سرعتی استفاده کند اما مدافع مدنظر او در اجرای تدابیر دفاعی چندان موفق عمل نکرد و روزبه چشمی نتوانست فضای پشت سر ایمان سلیمی و عمق خط دفاعی آبی‌ها را پوشش دهد تا تفکرات تاکتیکی نکو و مسئولیت‌هایی که به آنها داده بود اجرا نشود و در دقایق ابتدایی نیمه اول و دوم گل دریافت کند.

هرچند تیم نکونام در فاز هجومی عملکرد خوبی داشت، اما در فاز دفاعی پراشتباه ظاهر شد و سخت‌گیری همیشگی را نداشت و همین موضوع باعث شد تا دومرتبه در طول مسابقه از حریف خود عقب باشند و به دنبال جبران گل باشند و همین موضوع استقلال را در قامت یک تیم برنده که از پیروزی خود دفاع می‌کند قرار نداد.

مصدومیت مهدی‌پور، ماشاریپوف و بلانکو هم ستون فقرات استقلال را در این دیدار آسیب‌پذیر کرد تا نکونام علاوه بر به مشکل خوردن و استفاده حداکثری از نفرات خود برای کسب امتیاز کامل این مسابقه مشکل داشته باشد برای بازی‌های بعدی هم نگران عدم حضور ستاره‌های تیم خود باشد و دغدغه‌های جدیدی را تجربه کند.

2008677

نکونام در دو بازی حذفی و لیگ مقابل مس‌رفسنجان بیش از تمام مسابقات دیگر اذیت شد و تفکرات تاکتیکی او توسط محرم نویدکیا و شاگردانش به چالش کشیده شد و نحوه بازی و تاکتیک مدنظر مس‌رفسنجان می‌تواند الگویی باشد برای تقابل با استقلال، اگر نکونام برای این سبک بازی پادزهری پیدا نکند و تغییراتی در تیمش ایجاد نکند!

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه