بازار

کفش ورزشی فوتبال و فوتسال ارزان از کجا بخرم؟

با توجه به محبوبیت بازی فوتبال و فوتسال، افراد زیادی به دنبال تهیه لوازم این ورزش‌ها هستند. کاملا مشخص است که نداشتن پیراهن و یا شورت ورزشی مناسب، هیچ ضرری در سلامتی شما نخواهد داشت، اما برای این ورزش‌ها باید یک کفش مناسب داشت. اهمیت کفش در بازی فوتبال و یا فوتسال بسیار زیاد است و انجام ورزش با کفش نامناسب به صورت مکرر ممکن است سلامتی پاهای شما را به خطر بیاندازد. خرید کفش ورزشی باید با داشتن اطلاعات کافی انجام شود تا بتوان کفشی هم باکیفیت و هم با قیمت مناسب تهیه کرد.

مراحل خرید کفش ورزشی

هیچ گاه شما بدون در نظر گرفتن شرایط و به صورت شانسی هیچ کالایی را نمی‌خرید. برای خرید یک محصول هر شخصی یک هدفی دارد و با توجه به آن هدف به یک فروشگاه مراجعه می‌کند. برای خرید کفش ورزشی در رشته فوتبال و فوتسال باید بیش از موارد دیگر حساسیت به خرج داد. به همین دلیل ما مراحل خرید موفق یک کفش فوتبال و فوتسال را خدمتتان معرفی می‌کنیم.

تحقیق

اگر قصد خرید کفش فوتبال به صورت حضوری دارید، بهتر است به یک یا چند فروشگاه بروید و با چند مدل از کفش‌ها آشنا شوید. دوستانی که با آنها به میدان ورزشی می‌روید نیز مرجع خوبی برای تحقیق هستند، از آن‌ها در مورد کفش‌های ورزشی که استفاده می‌کنند سوال کنید.

اگر قصد خرید آنلاین دارید، به بازخوردهای مشتریان در شبکه‌های اجتماعی توجه داشته باشید. کامنت‌ها و نقد و انتقادات افراد را در سایت‌ها و پیج‌ها دنبال کنید و اطلاعات کاملی در مورد مدل‌های مختلف کفش ورزشی کسب کنید. این تحقیق باعث می‌شود تا شما در خرید کفش ورزشی بازه قیمت و مدل‌های مختلف را بشناسید و بهترین کفش را برای پای خود انتخاب کنید.

مشخص کردن نوع زمین بازی

حتما می‌دانید که نمی‌توان از یک کفش سالنی در زمین چمن استفاده کرد، چرا که طول عمر کفش به میزان بسیار زیادی کاهش می‌یابد. زمینی که قصد دارید فوتبال و یا فوتسال بازی کنید، آن را مشخص کنید و برای آن زمین کفش ورزشی مناسب تهیه کنید.

زمین بازی را می‌توان به 5 دسته تقسیم کرد. زمین نرم، سفت، چمن مصنوعی، چمن مصنوعی تمرین و داخل سالن زمین‌های بازی فوتبال و فوتسال هستند. در خرید کفش ورزشی باید مشخص کنید که شما در کدام زمین می‌خواهید بازی کنید.

هدف از خرید کفش ورزشی

پیشرفت تکنولوژی در تولید کفش فوتبال و فوتسال کاملا ملموس است. شاید در گذشته خبری از کفش سرعتی یا کفش کنترلی نبود، اما این روزها هر شخص با توجه به اولویت‌های خود حق انتخاب یک کفش ورزشی برای فوتبال و فوتسال را دارد. در خرید کفش ورزشی لازم است به دسته‌بندی کفش‌هایی که به آنها اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید.

کفش سرعتی

از جمله کفش‌های محبوب در رشته فوتبال کفش سرعتی است که وزن بسیار کمی دارند و رویه آنها بسیار نازک است. الگوهای میخ این نوع کفش‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که هر فردی می‌تواند در حالت تهاجمی شتاب مناسبی بگیرد. از جمله برندهایی که کفش سرعتی معروفی دارند، می‌توان به آدیداس، اومبرو، میزونو و پوما اشاره کرد.

کفش راحتی

اگر به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی نمی‌کنید، می‌توانید از این کفش‌ها که با پوشیدن آنها هنگام دویدن احساس راحتی خواهید کرد، استفاده کنید. از مزایای این کفش‌ها می‌توان به ارزان بودن، رویه مناسب، طراحی کلاسیک و … اشاره داشت. تمپو از برند نایک معروف‌ترین مدل در این نوع کفش‌ها است.

کفش کنترل

چسبندگی سطح این کفش زیاد است تا با توپ حالت گریپ ایجاد کند. این نوع کفش‌ها هم معایب و مزایای مخصوص به خود را دارند. اگر از جمله کسانی هستید که دوست دارید توپ نزدیک پای شما باشد، می‌توانید در خرید کفش ورزشی به این مورد توجه خاصی داشته باشید.

کفش مهارتی

بهترین نوع کفش‌ها برای فوتبال که ترکیبی از کنترل، سرعت و راحتی در این کفش‌ها طراحی شده است. پاس دادن، شوت زدن و حتی دویدن با این کفش‌ها لذت بخش است. تنها عیبی که می‌توان به این نوع کفش‌ها گرفت ضخیم نبودن رویه است که در محافظت از پا ضعف نشان می‌دهد.

انتخاب یک فروشگاه مطمئن

حتما می‌دانید که کفش‌های فوتسال و یا فوتبال همگی اورجینال نیستند. مدل‌هایی با نام کپی و یا های کپی در بازار موجود هستند که تشخیص این موارد از کفش اورجینال کار افراد مبتدی نیست. اگر شناخت مناسبی از کفش ورزشی ندارید، توصیه می‌کنیم با یک فرد ماهر به خرید کفش ورزشی بروید. البته راه دیگر پیدا کردن یک فرشگاه معتبر و مطمئن است که رضایت مشتریان را به طور کامل جلب کرده باشد.

نکات خرید کفش ورزشی

برخی از افراد در خرید کفش فوتسال و یا فوتبال اشتباهاتی را مرتکب میشوند که باعث پشیمانی‌شان پس از خرید می‌شود. شما سعی کنید این اشتباهات را هنگام خرید مرتکب نشوید.

  • به خاطر پست فوتبالی اقدام به خرید کفش ورزشی نکنید.
  • اگر کفشی را فقط و فقط به خاطر ظاهر زیبا می‌خواهید بخرید، نخرید.
  • از فروشگاهی خرید کنید که کفش تقلبی را به جا اورجینال به شما قالب نکند.
  • تهیه کفش ورزشی گران قیمت در سن رشد، ممنوع است.
  • برای افرادی که پاهای پهنی دارند، کفش سرعتی توصیه نمی‌شود.
  • به خاطر علاقه به یک بازیکن، کفش خاصی نخرید.

جمع بندی

در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی کفش‌های ورزشی متنوعی وارد بازار شده است و هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاصی هستند. در ان مطلب به این موارد اشاره شد که در خرید کفش ورزشی ابتدا باید تحقیق کرد. مشخص کردن نوع زمینی که در آن فوتبال یا فوتسال بازی خواهید کرد نیز بسیار مهم است که برای هر زمین کفش مخصوصی باید تهیه کرد. شناخت انواع کفش ورزشی مانند کفش سرعتی، راحتی، کنترل و مهارتی در یک خرید موفق به شما کمک بزرگی خواهد کرد. در نهایت انتخاب یک فروشگاه مطمئن می‌تواند شما را از شر تله‌هایی که افراد سودجو پهن کرده‌اند، در امان نگه دارد.

از فروشگاه‎‌های معتبر در زمینه کالاهای ورزشی در داخل کشور، فروشگاه ورز کالا است. شما برای خرید هر نوع کفش ورزشی ارزان می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با مشاهده انواع کفش‌ها و مشاوره گرفتن از افراد خبره در این مجموعه، بهترین کفش را برای خود تهیه کنید.

نوشته های مشابه