فوتبال و فوتسال

کسر قرارداد بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو



به گزارش خبرنگار مهر، گوستاوو بلانکو که با نظر مستقیم جواد نکونام به استقلال آمد تا بتواند مشکل آبی پوشان را در خط حمله برطرف کند با توجه به قانون سقف قرارداد هنوز نتوانسته برای آبی پوشان بازی کند.

او در ابتدای حضورش و به دلیل نداشتن قرارداد تنها به صورت انفرادی تمرین کرد اما با توجه به قول‌هایی که باشگاه استقلال به او داد به تمرینات گروهی اضافه شد اما هنوز نتوانسته با توجه به قانون جدید برای استقلال بازی کند.

تعدادی از بازیکنان استقلال قرار است امروز بخشی از قرارداد خود را کسر کنند تا باشگاه بتواند به طور رسمی قرارداد بلانکو را در سازمان لیگ به ثبت برساند.

با توجه به اینکه استقلال در خط حمله عملکرد خوبی نداشته و از طرفی این مهاجم در تمرینات فوق العاده ظاهر شده است، مدیریت باشگاه در تلاش است این موضوع را به طور کامل حل کند اگر این اتفاق امروز رخ دهد بلانکو می‌تواند روز جمعه برابر آلومینیوم اراک اولین بازی خود را برای استقلال انجام دهد در غیر این صورت به طور حتم از دیدارهای بعدی می‌تواند به عنوان یکی از مهاجمان اصلی استقلال برای این تیم به میدان برود.

تیم فوتبال استقلال تهران از هفته هشتم لیگ برتر و از ساعت ۱۸ روز جمعه ۵ آبان ماه در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه