دسته‌بندی نشده

کسب رتبه نخست حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران کشور توسط لرستان



محمد خاکی در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان اظهار کرد: در ارتباط با تدوین سیاست‌های کلان اتاق بازرگانی در دور جدید و همچنین شیوه تعاملی که در گذشته با دادگستری استان داشته و خدماتش را عرضه داشته، و برای این که در جلسه اولی که هستیم خیلی وارد مقدمه نشده و بتوانیم از وقت جلسه به درستی استفاده کنیم که کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری شکل گرفت.

وی ادامه داد: ما یک راه ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشتیم و دادگستری پیشقدم‌تر از بخش خصوصی به مسائل حوزه کسب و کار ورود پیدا کرده به طوری که در این سال‌های اخیر اتاق بازرگانی لرستان به واسطه برگزاری جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران رتبه اول کشور را کسب و توسط رئیس دستگاه قضایی کل کشور مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت که این موضوع برای خیلی از استان‌های پیشرفته جای سوال بود که لرستان چگونه توانست این تعامل را در واقع به وجود بیاورد.

خاکی افزود: با ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری هم نام آن به ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تغییر کرد و هم در مأموریت‌ها، وظایف و رسالت آن تغییراتی به وجود آمد.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان افزود: در این راستا ما جلسات ستاد را به طور مرتب از همان ابتدای شکل‌گیری تشکیل دادیم بلافاصله این جلسه بود در دستور کار خود قرار داد، همین که بلافاصله بعد از استقرار در استان فرمود که جلسه برگزار شد جای همه چیز هست یعنی این همراهی و این همدلی و این نگاه مثبت و این رویکرد شما قابل تغییر است.

وی افزود: این جلسه در جهت ارتقاء وضعیت اقتصادی لرستان برای ما بسیار حائز اهمیت است.

خاکی تصریح کرد: در این جلسات ما ابتدا درخواست‌هایی که از طرف بخش خصوصی در ارتباط با حوزه قضایی برای اتاق بازرگانی و یا دبیرخانه دادگستری ارسال می‌شود در کمیته مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد و خروجی آن به صورت مکتوب در ستاد مطرح می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان ادامه داد: درخواست واحدهای صنعتی که الان در جلسه مطرح می‌شوند.

انتهای پیام



منبع ایسنا

نوشته های مشابه