استان ها > خوزستان

کسانی که ‌خارجی‌های‌ فولاد را گرفتند محاکمه شوند/ مسجدسلیمان تیم‌داری را زیر سوال برده است



کسانی که ‌خارجی‌های‌ فولاد را گرفتند محاکمه شوند/ مسجدسلیمان تیم‌داری را زیر سوال برده است

منصور ربیعه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دو شکست متوالی نفت مسجدسلیمان در لیگ یک، اظهارکرد: نفت‌مسجدسلیمان در دو دیداری که متحمل شکست شده است، سرمربی تیم عنوان کرده که برای بازی اول ۱۲ بازیکن داشته و بازی دوم را هم با ۱۰ بازیکن شروع کرده است. سوال من از مسئولان باشگاه این است وقتی پنجره باشگاه بسته است و نمی توانید قرارداد بازیکن هایی که جذب کرده اید را ثبت کنید چرا این همه هزینه برای جذب بازیکن اسمی و سرمربی کردید؟ بهتر بود با همان تیم امیدتان در لیگ یک شرکت می‌کردید.

او ادامه داد: تداوم این شرایط نشان می‌دهد که نفت مسجدسلیمان صد درصد به لیگ دو سقوط خواهد کرد؛ اگر مسئولان شهر مسجدسلیمان قرار بود پای کار بیایند باید پیش از شروع لیگ و رقم خوردن این شرایط کمک می‌کردند. من از این نوع مدیریت در باشگاه نفت تعجب می‌کنم. واقعا این همه قرارداد میلیاردی برای چه بود؟ چرا بیت المال را به فنا می‌دهند؟ بعید می دانم اصلا عزمی برای باز کردن پنجره باشگاه نفت باشد.

نفت مسجدسلیمان تیم‌داری در فوتبال را زیر سوال برده است.

این پیشکسوت فوتبال گفت: سرمربی نفت عنوان کرده که قول هایی به آن ها برای بازشدن پنجره داده بودند و می‌خواهم بدانم چه کسی به کلانتری قول داده است؟ من اگر جای این مربی بودم، تیم را رها می‌کردم و می‌رفتم. مگر می شود بازی را با ۱۰ بازیکن شروع کنی؟ باشگاه نفت مسجدسلیمان نوع تیم داری در فوتبال را زیر سوال برده است.

او تاکید کرد: وقتی مسئولان باشگاه می دانستند پنجره باشگاه بسته است چرا اصلا بازیکن جدید گرفتند؟ باید همان بازیکنان فصل قبل را حفظ می‌کردند. به نظرم در فوتبال خوزستان دیگر اتفاقات خوبی رقم نخواهد خورد.

چرا آن‌هایی که خارجی‌ها فولاد را گرفتند محاکمه نمی‌کنند؟

ربیعه در ادامه نیز درباره عملکرد فولاد و استقلال خوزستان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر، گفت: نتایج دو تیم تاکنون بد نیست؛ البته فولاد همچنان زخم خورده است و باید چند هفته دیگر بگذرد و ببنیم شرایط آن بهتر می‌شود یا هواداران باید مثل فصل‌های قبل زجر تیم‌شان را بکشند. وضعیت فسخ قرارداد فولاد با چند بازیکن خارجی فصل گذشته آن نیز داستان عجیب شد و نمی دانم چرا آن نفراتی که این بازیکنان را گرفته بودند و به فولاد و فوتبال خوزستان ضرر زدند، محاکمه نمی‌کنند. مگر می شود کلی پول حیف و میل شود و بعد هم نتیجه نگیری و مشخص نشود کار چه کسانی بوده است.

حذف جوانان بومی خوزستان در فولاد نگران کننده است

او عنوان کرد: اگر فولاد در ادامه نیز عملکردی همچون چهار هفته گذشته داشته باشد، از بابت آینده این تیم نگران هستم. گل محمدی از نظر شخصیتی و فنی بسیار خوب است و خیلی‌ها ‌انتظار داشتند با توجه به فاکتورهایی که این مربی دارد، فولاد جان بگیرد که به نظرم هنوز جای کار وجود دارد. هواداران باید بدانند فولاد با شرایط خوبی به دست گل‌محمدی نرسیده و باید صبور باشند. البته این که جوانان بومی خوزستان در حال حذف از تیم بزرگسالان فولاد هستند، نگران کننده است.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه نیز گفت: سرمربی خارجی استقلال خوزستان هم باوجود این که آشنایی از فوتبال خوزستان و ایران ندارد، نتایج تیمش امیدوارکننده بود و شکل بازی استقلال هم خوب است. به نظرم استقلال خوزستان کمی از فولاد بهتر است.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه