آخرین اخبار

کامادا گل زد، اوگاوا یک گل اضافه کرد/ عربستان صفر – ژاپن 2: امشب چمدان مانچینی را می‌بندند!


به گزارش “ورزش سه”، در مهم ترین دیدار از هفته سوم مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی در گروه C، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد در استادیوم الجوهرة شهر جده با نتیجه دو بر صفر از سد تیم ملی عربستان گذشت تا با 9 امتیاز، چهارده گل زده و بدون گل خورده، در صدر جدول باقی بماند.

اولین فرصت بازی توسط سالم الدوسری در دقیقه هشتم خلق شد که شوت او را سوزوکی مهار کرد. ژاپن در نخستین موقعیتی که خلق کرد به گل رسید. ارسال دوان از سمت راست به روی دروازه با ضربه میتوما همراه شد. توپ به موریتا رسید و او با ضربه سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد که دایچی کامادا با یک ضربه نرم، گل نخست را به ثمر رساند.

ژاپن بلافاصله پس از گل نیز یک موقعیت داشت که شوت آیاسه یوئدا از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. عربستان در دقیقه 27 حملات پردامنه ای را به روی دروازه میهمان خلق کرد که ضربات متعدد بازیکنان این تیم به مدافعان برخورد کرد. شوت های سالم الدوسری، مصعب الجویر و أیمن یحیی سه بار متوالی توسط مدافعان ژاپن برگشت داده شد.

کامادا گل زد، اوگاوا یک گل اضافه کرد/ عربستان صفر – ژاپن 2: امشب چمدان مانچینی را می‌بندند!

عربستان در دقیقه 36 دو فرصت متوالی را روی ضربات کرنر داشت. توپ اول را سوزوکی از زیر طاق راهی بیرون کرد و ارسال دوم به شکل خطرناکی از مقابل دروازه رد شد. بهترین فرصت میزبان در دقیقه 42 به دست آمد. پس از دفع ناقص مدافعان ژاپن، توپ در گوشه محوطه جریمه به سعود عبدالحمید رسید که شوت سرکش او با واکنش تماشایی سوزوکی راهی کرنر شد.

ژاپن در وقت های تلف شده نیمه نخست تا آستانه گلزنی پیش رفت. پس از اینکه یوئدا صاحب توپ شد، با یک چرخش دیدنی ضربه اش را روانه دروازه کرد که شوت دیدنی این بازیکن با واکنش خوب احمد الکسار، گلر عربستان راهی کرنر شد تا 45 دقیقه ابتدایی با برتری یک بر صفر میهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم توپ بیشتر در مرکز زمین بود و فرصت های کمی به دست آمد. در دقیقه 65 ضربه میتوما به مدافعان عربستان برخورد کرد. ژاپن در دقیقه 81 به گل دوم رسید و تیر خلاص را بر پیکر عربستان وارد کرد. ارسال کرنر ایتو به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده کوگی اوگاوا، بازیکن تعویضی سامورایی ها همراه گردید و توپ وارد دروازه شد تا میهمان حساب کار را دو بر صفر کند.

2093325

عربستان در دقیقه 87 می توانست اختلاف را کاهش دهد که ضربه سر عبدالله ردیف روی تور دروازه فرود آمد. دقایقی بعد سعودی ها موقعیت فوق العاده دیگری را از دست دادند. یک ارسال بلند به روی دروازه روی نقطه پنالتی به صالح الشهری رسید که ضربه سر او نیز درست مانند موقعیت قبلی روی تور فرود آمد.

در نهایت نیز این بازی با پیروزی دو بر صفر تیم ملی ژاپن به پایان رسید و آنها مقتدرانه و با 9 امتیاز، صدرنشینی خود در گروه را حفظ کردند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه