آخرین اخبار

کالدرون و گاریدو، فصل تلخ در لالیگا/ همدستی دو پرسپولیسی برای سقوط بتیس!


به گزارش “ورزش سه”، گاریدو اسپانیایی که فصل گذشته در لیگ الجزایر حضور داشت و پیش از آن هم در مراکش و مصر، عربستان و امارات برای سرمربیگری، اقامت داشت، تجارب جالبی را از کار در فوتبال اروپا دارد.

او در حالی که بعد از اخراج نابهنگام در بلژیک، هدایت رئال بتیس را برعهده گرفته بود، نتوانست نتایج موردنظر را در این تیم کسب کند. البته بتیس در آن فصل با مشکلات زیادی مواجه بود و به کاندیدای اول سقوط هم تبدیل شده بود اما 5 باخت در 10 بازی و قرارگیری در مسیر سقوط، شغل خود را از دست داد.

کالدرون و گاریدو، فصل تلخ در لالیگا/ همدستی دو پرسپولیسی برای سقوط بتیس!

خوان کارلوس که در کلوب بروژ جایگزین ژرژ لیکنز (سرمربی سابق تراکتور) شده بود، در بتیس شغل خود را به گابریل کالدرون (سرمربی پیشین پرسپولیس) واگذار کرد. کالدرون که از بازیکنان سابق بتیس بود، باوجود شرایط بد این تیم، پیشنهاد را پذیرفت و گفت که منتظر این روز بوده و برای نشستن روی نیمکت بتیس حاضر است بدود.

با این حال کالدرون هم در 22 بازی 13 باخت را رقم زد تا بتیس با اختلاف در قعر جدول قرار بگیرد و به سگوندا دیویژن سقوط کند. این آخرین تجربه مربیگری خوان کارلوس و گابریل کالدرون در لالیگا نیز محسوب می‌شود.

چهار سال بعد کالدرون هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت و این تیم را به قهرمانی نیم فصل رساند و حالا خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس شده تا از عنوان قهرمانی این تیم دفاع کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه