آخرین اخبار

کار در نیمه اول تمام شد/ میلان 3 – 0 لچه: روسونری به صدر رسید!


به گزارش “ورزش سه”، میلان بعد از فتح دربی با گل دقایق پایانی گابیا با انگیزه و سرحال به بازی با لچه رسید و توانست در همان نیمه اول کار را تمام کند و به سه گل بار خود را ببندد.

ویدئو: 354362

ترکیب میلان: مانیان، امرسون رویال، گابیا، توموری، هرناندز، فوفانا، رایندرز، پولیشیچ، موراتا، آبراهام، لیائو

ترکیب لچه: فالکونه، دورگو، گاسپار، باشیروتو، گالو، مورنته، رمضانی، کولیبالی، پیرت، کرستویچ، ربیچ

میلان بسیار هجومی شروع کرد و کنترل کامل بازی را در دست گرفت، اما تا دقیقه 38 نتوانست به گل برسد. از این دقیقه بود که آتش بازی روسونری شروع شد.

ابتدا موراتا بود که توانست دروازه لچه را باز کند و به فاصله 5 دقیقه روسونری به دو گل دیگر نیز رسید. تئو هرناندز و پولیشیچ گلزنان بعدی بودند و میلان نیمه اول را با سه گل برنده به رختکن رفت.

کار در نیمه اول تمام شد/ میلان 3 – 0 لچه: روسونری به صدر رسید!

در نیمه دوم هم میلان تیم بهتر زمین بود و در دقیقه 741 توسط لفوتوس چیک یک بار نیز تیر دروازه را به لرزه در آورد. لچه نیز چند دقیقه بعد یک شانس خوب داشت که تیرک مانع شد. در نهایت این بازی را میلان 3-0 برد و موقتا صدرنشین سری آ شد.

پایان بازی


توپ گل گل ها:

1مشکی

2087281

دقیقه 38: یک کاشته از سمت چپ و ضربه سر زیبای آلوار موراتا که به قعر دروازه رفت و میلان را 1-0 پیش انداخت.

2مشکی

2087282

دقیقه 41: رافائل لیائو با یک پاس خوب تئو هرناندز را در موقعیت تک به تک با گلر قرار داد. ستاره فرانسوی با سرعت بالا به محوطه جریمه رسید و توپ را با نهایت قدرت به طاق دروازه چسباند.

3مشکی

2087284

دقیقه 43: شوت آبراهام را ابتدا گلر لچه برگشت داد، اما در برگشت مدافع اشتباه کرد و توپ زیر پای پولیشیچ قرار گرفت تا او با یک تک ضربه کار را تمام کند و میلان 3-0 پیش بیفتد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه