آخرین اخبار

کارگردان گاریدو، تهیه کننده باشگاه/ کنایه آتشین پرسپولیس با پوستر یاغی! (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب برای تیم رقیب رجز خوانده است.

تصویر منتشره از سوی باشگاه پرسپولیس، بازطراحی پوستر سریال «یاغی» است است که دو سال پیش با کارگردانی محمد کارت پخش شد و ماجرای یک کشتی‌گیر جوان را روایت می‌کرد.

حالا باشگاه پرسپولیس به جای علی شادمان، سعید مهری را به‌عنوان شخصیت یاغی معرفی کرده و نوشته: «کار تهیه‌کننده، کارگردان و ستارگان این فصل پرسپولیس تازه شروع شده…».

کارگردان گاریدو، تهیه کننده باشگاه/ کنایه آتشین پرسپولیس با پوستر یاغی! (عکس)

سعید مهری شب گذشته با گرفتن یک پنالتی در دیدار با استقلال، اثرگذارترین بازیکن تیمش بود و توانست برابر تیم سابق عملکرد درخشانی را ارائه کند و به سوژه کری پرسپولیس تبدیل شود.

جالب اینکه هواداران پرسپولیس روز گذشته با کری تند و تیز خود تصویر رامین رضائیان را هم به این شکل مورد استفاده قرار دادند و شاید باشگاه پرسپولیس نیز از این تصویر الهام گرفته باشد.

باشگاه استقلال که درگیر اتفاقات داخلی است، فعلا واکنشی به این کری خوانی نداشته، اما احتمالا آبی‌ها این پوستر را رصد و ثبت می‌کنند تا شاید با برد در دربی بعدی پاسخ بدهند!

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه