آخرین اخبار

کارخانه اسلحه‌سازی بارسایی سابق را طرفدار رئال کرد!


به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی دورتموند به میدان برود تا قهرمان این فصل این مسابقات مشخص شود. بسیاری معتقد هستند که شاگردان کارلو آنچلوتی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند.

در حالی که بازیکنان سابق بارسلونا به واسطه رقابت با رئال در این دیدارها همیشه طرفدار تیم حریف هستند اما این بار لینه‌کر با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به یکی از پست‌های دورتموند نوشت: «برای اولین بار در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان طرفدار رئال مادرید خواهم بود.»

کارخانه اسلحه‌سازی بارسایی سابق را طرفدار رئال کرد!

اشاره این ستاره سابق بارسلونا به قرارداد سه ساله همکاری دورتموند با شرکت راین متال است که شامل تبلیغات محیطی گسترده، حقوق بازاریابی در ورزشگاه و در زمین این تیم است که قرار است از این هفته و پیش از برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آغاز شود.

این شرکت در حال ساخت کارخانه‌ای جدید در جنوب آلمان است تا سالانه ۲۰۰ هزار خمپاره به عنوان بخشی از برنامه‌های اروپا برای افزایش تولید اسلحه پس از جنگ روسیه و اوکراین تولید کند و لینه‌کر به این شکل مخالفتش را با این تصمیم و با این همکاری دورتموند با این شرکت اعلام کرده است.

این در حالی است که هانس یواخیم واتسکه، نایب رییس دورتموند، با ابراز خوشحالی از این همکاری از تصمیم دورتموند با توجه به وضعیت اروپا و در راستای دفاع از آزادی در کشور آلمان حمایت کرده بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه