فوتبال و فوتسال

سپاهان به دنبال فراموشی اتفاقات تلخ داخلی با نیروی هوایی عراق



به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا از امروز در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود. بازی‌های گروه C در حالی پیگیری خواهد شد که سپاهان اصفهان میهمان نیروی هوایی در عراق است.

شاگردان ژوزه مورایس پس از کسب چهار پیروزی متوالی در شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران با حاشیه‌های فراوان بابت عدم رعایت سقف بودجه قراردادها در نقل و انتقالات تابستانی روبرو شد تا با تصمیم کمیته انضباطی با جریمه ۴۰ میلیارد تومانی به همراه کسر ۴ امتیاز و محرومیت از حضور رضا اسدی، پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا شکاری، کاوه رضایی و احسان پهلوان در لیگ برتر تا زمان اصلاح قراردادهایشان روبرو شود.

سپاهان به دلیل همین مشکلات تا کنون نتوانسته است قرارداد رسمی عیسی آل کثیر و برایان دابو را ثبت کند تا زردپوشان در اوج فشار داخلی به یک دیدار بین المللی برود.

مورایس به خوبی می‌داند بازی با نیروی هوایی عراق که حمایت طرفداران قدیمی خ ود را در اربیل به همراه خواهد داشت کار سختی است اما مرد پرتغالی برای بازگشت آرامش به رختکن تیمش چاره‌ای جز عبور از نیروی هوایی عراق ندارد. سپاهان با وجود همین حاشیه‌ها ناچار به آغاز قدرتمند در ACL۲۰۲۳ است تا نشان دهد نه تنها به قهرمانی در لیگ برتر ایران فکر می‌کند بلکه می‌خواهد رؤیای هواداران در لیگ قهرمانان آسیا را دنبال کند.

دیدار تیم‌های فوتبال نیروی هوایی عراق و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز دوشنبه در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود. زردپوشان اصفهانی در گروه C با آلمالیق ازبکستان، الاتحاد عربستان و نیروی هوایی عراق همگروه هستند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه