آخرین اخبار

چلسی ۴-۲ خنت: ادامه روزهای خوش پسران مارسکا


به گزارش “ورزش سه”، چلسی در اولین هفته از فصل جدید مسابقات لیگ کنفرانس، میزبان خنت بود و با درخشش بازیکنان خط حمله‌اش به پیروزی ۴-۲ رسید و ۳ امتیاز راحت بازی را به دست آورد.

ترکیب دو تیم:

چلسی: یورگنسن، دیساسی، آدارابیویو، بادیاشیل، ویگا، کاسادی، دوزبری‌هال، فلیکس، نتو، مودریک، انکونکو

خنت: روئف، واتانابه، توروناریگا، میتروویچ، برون، دلورگه، ایتو، گامبور، سوردز، گودیانسن، فادیگا

بازی راحتی برای آبی‌پوشان بود و انزو مارسکا نیز برای ترکیب تیم به بازیکنانی که در بازی گذشته مقابل برایتون فیکس بودند، استراحت داده بود و برای این دیدار ۱۱ بازیکن جدید را در ترکیب تیم قرار داده بود.

گلزنی آبی‌ها خیلی زود آغاز شد و رناتو ویگا با پاس میخایلو مودریک اولین گل را به ثمر رساند. چلسی در ادامه نیمه اول به حملاتش ادامه داد و بازیکنانش چند موقعیت بسیار خوب را از دست دادند تا این نیمه با همان یک گل به اتمام برسد.

چلسی ۴-۲ خنت: ادامه روزهای خوش پسران مارسکا

در ابتدای نیمه دوم پدرو نتو روی سرعت فوق‌العاده‌اش توانست بازی را ۲-۰ کند. در همین حین خنت در حال تلاش برای زدن گل بود و بالاخره واتانابه، مدافع ژاپنی، توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

چلسی که برای این بازی آماده بود، نگران گل خنت نبود و کمتر از ۱۵ دقیقه پس از گل مهمان، کریستوفر انکونکو که نمایش نه‌چندان خوبی از خود ارائه داده بود، با یک شوت محکم و مهارنشدنی دروازه حریف را برای بار سوم باز کرد.

هفت دقیقه پس از گل انکونکو بود که پای دوزبری‌هال هم به گلزنی باز شد و این بازیکن توانست حساب کار را ۴-۱ کند. در دقایق پایانی خنت یکی دیگر از گل‌ها را جبران کرد و تفاوت دیگری در نتیجه نهایی ایجاد نشد و آبی‌ها در اولین گام‌شان در لیگ کنفرانس به پیروزی ۴-۲ رسیدند.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

1مشکی

2090244
در دقیقه ۱۲ روی سانتر زیبای میخایلو مودریک، رناتو ویگا با ضربه سر اولین گل چلسی در این بازی را به ثمر رساند.

2مشکی

2090245
یک دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، پدرو نتو با سرعت فوق‌العاده‌اش در سمت راست صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم، دروازه خنت را فرو ریخت.

2مشکی1

2090246
خنت در دقیقه ۵۰ یکی از گل‌ها را جبران کرد. جایی که واتانابه، مدافع ژاپنی، با ضربه سر حساب کار را ۲-۱ کرد.

3مشکی1

2090247
امیدواری خنت اما دوام چندانی نداشت. در دقیقه ۶۳ کریستوفر انکونکو در شلوغی محوطه جریمه به توپ رسید و با یک ضربه محکم و مهارنشدنی گل سوم را به ثمر رساند.

4مشکی1

2090249
سپس نوبت به دوزبری‌هال رسید که برای چلسی گلزنی کند. در دقیقه ۷۰ مدافع خنت توپ را از مقابل پای انکونکو دفع کرد اما در برگشت دوزبری‌هال از راه رسید و بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد تا زننده گل چهارم باشد.

4مشکی2

2090251
در دقیقه ۹۰ گادلمن در مقابل دروازه به توپ رسید و دروازه یورگنسن را برای بار دوم باز کرد تا از سنگینی شکست تیمش بکاهد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه