آخرین اخبار

چشمک گزینه سابق والیبال ایران به یک جام جدید


کد خبر : 1997874 |
08 بهمن 1402 ساعت 09:13 |
217 بازدید |

0
دیدگاه

بولونیا امشب شاهد یک فینال جذاب والیبالی خواهد بود.

چشمک گزینه سابق والیبال ایران به یک جام جدید

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب مسابقات والیبال جام حذفی یا کوپا ایتالیا، امشب‌ قهرمان مشخص خواهد شد و تیم های پروجا و مونزا برای مدال طلا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم مونزا که با شگفتی آفرینی و شکست سه بر دو ترنتینو راهی فینال شده امیدوار است با درخشش ستاره هایش همچون آرتور شوارز، اریک لوپکی، فرناندو کرلینگ و گالاسی برای اولین بار قهرمان این تورنمنت شود و شگفتی را کامل کند.

از طرف دیگر پروجا که با سرمربی گری آنجلو لورنزتی، یک تیم جذاب شده می‌خواهد پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، جام حذفی را نیز به خانه ببرند.

آنها با داشتن بازیکنانی چون، سیمونه جیانلی، کمیل سمنیوک، اوله پلوتینِتسکی، واسیم بن تارا و ویلفردو لئون که پس از رفع مصدومیت به ترکیب تیمش اضافه شده، یک تیم ترسناک هستند و لورنزتی دستش برای گذاشتن هر ترکیبی در زمین باز خواهد بود.

امشب سالن یازده هزار نفری شهر بولونیا ایتالیا قهرمان خود را خواهد شناخت. لورنزتی سرمربی تیم پروجا دو بار سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد و به دنبال هت‌تریک خواهد بود. نکته جالب اینکه دنیل بانیولی سرمربی ایتالیایی که سابقه قهرمانی با تیم متین ورامین را در کارنامه خود دارد با هفت قهرمانی رکورددار در این جام است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه