توپ و تور

پیکان یک امتیاز از صدرنشین گرفت



به گزارش خبرگزاری مهر، هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه نهم اسفند) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، تهران (دو دیدار)، اردکان، یزد، ارومیه و مشهد پیگیری می‌شود.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که صدرنشینی اش در مرحله مقدماتی قطعی شده است، در این هفته میهمان پیکان در سالن فدراسیون والیبال بود.

تیم فولاد سیرجان صدرنشین این رقابت‌ها در این مسابقه موفق به شکست سه بر دو حریف شدند تا بیستمین برد خود را ثبت کند.

تیم فولاد سیرجان در ست نخست این دیدار ۲۵ بر ۲۱ میزبان خود را شکست داد اما در ست دوم ۲۵ بر ۲۲ مغلوب پیکان شد تا از نظر ست شماری دو تیم یک بر یک برابر شوند.

در ست سوم شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد سیرجان ۲۵ بر ۲۲ فاتح میدان شدند تا برتری خود را به پیکان دیکته کنند، اما پیکانی‌ها در ست بعدی این نتیجه را ۲۵ بر ۲۳ جبران کردند و رقابت دو تیم به ست حساس پنجم کشید.

تیم سیرجان در ست پنجم ۲۰ بر ۱۸ فاتح میدان شد تا در نهایت سه بر دو پیروز این مسابقه طولانی و ۱۵۹ دقیقه‌ای باشد.

دیدار دور رفت دو تیم سه بر دو به سود فولاد شده بود و شاگردان پیمان اکبری موفق به شکست و انتقام از حریف با امتیاز بازی خانگی نشدند، اما پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان یک امتیاز از این مسابقه کسب کرد.

رقابت دو تیم پیکان و فولاد سیرجان برای ۳۰۰ تماشاگر حاضر در سالن بسیار جذاب بود و آنان پس از پایان مسابقه با دلخوری سالن را ترک کردند که چرا این دیدار جذاب به پایان رسید.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه