آخرین اخبار

پیشنهاد جدید سیتی برای گواردیولا جذاب است/ پپ و سیتی به تمدید قرارداد نزدیک شدند


به گزارش “ورزش سه”، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در حال بررسی تمدید قرارداد خود با این باشگاه برای یک سال دیگر است. این در حالی است که اتحادیه فوتبال انگلیس نیز با او تماس گرفته تا درباره احتمال هدایت تیم ملی مذاکره کنند.

اتحادیه فوتبال انگلیس پپ گواردیولا را به عنوان هدف اصلی خود شناسایی کرده است و امیدوار نیست که این مربی بتواند قراردادی با سرمربی منچسترسیتی ببندد. لی کارزلی دیگر به عنوان گزینه دائمی برای هدایت تیم ملی انگلستان در نظر گرفته نمی‌شود.

با این حال منچسترسیتی همچنان برای نگه داشتن او تلاش می‌کند و به او پیشنهاد جدیدی داده: قرارداد یک‌ساله! تمدید یک‌ساله قرارداد گواردیولا او را به ۱۰ سال حضور در منچسترسیتی می‌رساند و او از ایده تکمیل این دوره زمانی در باشگاه خوشش می‌آید. اگر او در منچسترسیتی بماند، انتظار می‌رود که قرارداد جدید کوتاه‌مدت و همان یک‌ساله باشد.

گواردیولا هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و اعلام کرده که ممکن است در آینده با اتحادیه فوتبال انگلیس نیز مذاکره کند. او علاقه‌مند است که روزی هدایت یک تیم ملی را بر عهده بگیرد و به نظر می‌رسد که تیم ملی انگلیس یکی از گزینه‌های جدی او باشد.

قرارداد فعلی گواردیولا با منچسترسیتی در پایان این فصل به پایان می‌رسد و او هنوز تصمیمی درباره آینده خود نگرفته است. او همچنین اشاره کرده که ممکن است پس از ترک منچسترسیتی، یک سال استراحت کند، همان‌ کاری که پس از ترک بارسلونا در سال ۲۰۱۲ انجام داد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه