دسته‌بندی نشده

مازندران در اولویت تحویل دستگاه‌های"سی تی اسکن" قرار دارد


دکتر سید رضا کاظمی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، روند خرید و تحویل دستگاه‌های “سی تی اسکن” به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران را تشریح کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا در سنوات اخیر سازمان تامین اجتماعی جهت تجهیز مراکز ملکی خود اقدام به خرید دستگاه‌های Hightech  از جمله “سی تی اسکن” برای چند استان کرد که در راستای این امر ۳ دستگاه CT اسکن برای بیمارستان‌های شفای بابلسر، بوعلی نکا و حکمت ساری در نظر گرفته شد.

این مسئول افزود: با توجه به حجم ریالی بالای خرید این دستگاه‌ها و قوانین مالی جاری در سازمان تامین اجتماعی؛ مقرر شد خرید تمامی “سی تی اسکن‌ها” برای استان‌های کشور به صورت متمرکز توسط شرکت بازرگانی بین‌الملی تامین اجتماعی صورت گیرد. که در سال ۱۴۰۱ شرکت مذکور اقدام به برگزاری مناقصه برای خرید این تجهیزات نمود و شرکت GE به عنوان برنده اعلام شد.

مازندران در اولویت تحویل دستگاه‌های"سی تی اسکن" قرار دارد

کاظمی نیا ادامه داد: علی‌رغم انجام فرایندهای مطرح شده، به لحاظ وجود محدودیت‌های ارزی هنوز این دستگاه‌ها در اختیار سازمان و به تبع آن استان‌ها قرار نگرفته است .

وی با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با انجام مکاتبات و مراجعات حضوری پیگیر تامین هر چه سریعتر دستگاه‌های مذکور بوده است، گفت: ماحصل این پیگیری‌ها موجب شد، استان مازندران در اولویت تحویل دستگاه‌ها قرار گیرد و این مدیریت همچنان با تمام توان در جهت رفع مشکلات درمانی و ارائه خدمات درمانی مطلوب به جامعه هدف خود تلاش می‌کند .

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه