آخرین اخبار

شکست سنگین عنوان‌دار جهانی و مصدومیت شدید نجاتی / باز هم بطری پرتاب شد + فیلم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه روز نخست از جریان مسابقات چرخه نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی که در شهر قم پیگیری می‌شود، در وزن ۶۳ کیلوگرم پویا ناصر پور به مصاف علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز جهان رفت.

در حالی که مسابقه با نتیجه پنج بر صفر به سود نجاتی در جریان بود در تایم دوم به یک بازه ورق به سود ناصر پور برگشت و توانست حریف خود را با نتیجه سیزده بر پنج شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

البته این اتفاق در حالی رقم خورد که ناصر پور حریف خود را در خاک نشانده بود و نجاتی از ناحیه شکم احساس درد می‌کرد و روی پل رفته بود، اما ناصر پور بدون توجه به این مسأله بار‌ها حریف خود را از  ناحیه چپ و راست با بارانداز مواجه کرد که این موضوع باعث ناراحتی تماشاگران میزبان شده بود.

در شرایطی که نجاتی بر روی پل رفته بود یکی از تماشاگران با پرتاب بطری آب به سمت ناصرپور روانه کرد که این موضوع باعث شد ناصرپور حریفش را روی پل رها کند و با دس فرت صورت خود را بگیرد.

تماشگران قمی از اینکه ناصرپور در حالیکه نجاتی از ناحیه شکم احساس درد داشت و ناصرپور همچنان بر روی او فن اجرا می‌کرد شدیدا ناراحت و با داد فریاد خواستار توقف مبارزه شده بودند.

 

 

 

پویا ناصر پور در خصوص مسابقه با علیرضا نجاتی گفت: در اواخر بازی جلو افتاده بودم که بطری از سمت بالا به سمت من پرتاب شد و با چشم چپ من اصابت کرد.

وی افزود: چشمم به سختی باز می‌شود و به سختی می‌بینم. بیشتر ورزشکاران اهل قم دوستان من هستند و امیدوارم این چنین اتفاقات برای دیگران رخ ندهد.

نجاتی در پایان اظهار داشت: پس از رفتن به بیمارستان مشخص می‌شود که می‌توانم کشتی را ادامه دهم یا خیر. میزبانی خوب بود.

 

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه